Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Man kan testa när som helst på dagen alltså?
    funderar på att spara morgonurinet imorgon annars... vilket är bäst tror ni?
    Kan ju fan inte hålla mig flera timmar. Springer på toa varje timme numera :)

• Muffe80

Tänk om testet är neg... då kommer jag undra om det blitt bättre om jag hade morgonurin...

och om morgonurin inte visar ngt kommer jag tro att det är för gammalt och för kallt...

HAHA, låter som jag behöver flera test hemma Har bara ett CB just nu digitalt.

• Muffe80

Just veckoindikatorn gillar jag faktiskt inte heller, jag kommer inte lita på den utan är mest ute efter ordet gravid
    Fattar inte varför indikatorn är bra, fatiskt! Ngt hum om kroppen har man väl?

• Muffe80

Jag gillade CB som visade om man var gravid eller inte, men de verkar inte tillverkas mer

• Muffe80

Jättemycket "mens"värk nu Plus dålig i magen, kan det vara det hela paketet kräftor som jag slängde i mig på 30 minuter i går kväll?

• Muffe80

Vet ni vad jag tänker, att smärtan kanske beror på att ngt började växa och att det nu håller på att bli missfall?

• Muffe80

Ja, eller så är det mensen som kommer nu bara för jag vet att sambon snart e hemma....

NU blev jag otålig!!!

• Muffe80

Sist kände jag nämligen inget alls, så det känns inte rätt detta...

• Muffe80

Nervöööööst!!! Vill veta nu, nu när jag vet att han kommer snart :)

Så ni tycker inte jag ska spara morgonurin utan försöka hålla mig på em tills jag kommer hem på kvällen från jobbet???

• Muffe80

Men tänk om det inte visar ngt för att urinet är för "utspätt" då? :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3