-
jaaa... men småååå! Pojken vägde ju 1619 gram bara.... borde vägt nära 2 kg..pixerpie skrev 2012-01-10 21:18:52 följande:Mct, då börjar de ju bli klara nu! Spännande! Kram!
-
Precis!pixerpie skrev 2012-01-11 07:47:22 följande:Mct, då kan de ju ligga kvar några veckor till, så slipper ni neo! Kram!
-
Hur går det för dig vännen?FruW skrev 2012-01-10 18:04:12 följande:Har precis pratat med min dr, ska på nytt Vul i morgon bitti, för att bekräfta det han såg sist... Får hjälp med tabletter om jag vill... Usch, blev så ledsen efter vårt samtal, blev så verkligt nu :(
-
Bläääää Mimmi.. :(( inte nog med MA, man ska strida med en kropp som inte fattar också... :(
-
Jag kan inte ens föreställa mig hur det känns Telge, inte alls.
Men jag håller med Rosen här... det där snacket hjälper ingen, allra minst dig själv. Jag kan förstå att det är så det känns. Jag har själv haft perioder i livet när jag känt så.
Men att gräva ner sig i den känslan eller låta den ta över kommer inte hjälpa dig alls. Försök kanalisera den till något vettigt istället.
Om det nu är som du säger att det finns _absolut ingenting_ du kan göra för att förändra saker, så försök acceptera det. Jobba med att må bättre, att få träffa Alice och ta det från det. "Mirakel" sker hela tiden.
Jag är inte religiös på något sätt men de här orden älskar jag, sagt av en italiensk predikant om jag minns rätt....
Gud, ge mig kraft att acceptera det jag inte kan förändra,
mod till att förändra de saker jag kan
och visdom nog att förstå skillnaden mellan de två.
Det är lite så livet är... att stångas mot något man inte kan förändra leder ingenvart... lägg den energin på bättre ställen.
Hiiimla lätt att säga. Jag vet.
-
Lider med dig Telge.. :((telgebo skrev 2012-01-12 10:07:07 följande:Rosen och MCT: Jag vet att det inte hjälper mig men livet är så mörkt nu och jag måste väl acceptera det och det som är så tungt är att jag inte kan arbeta eller göra nåt för att få träffa Alice. Jag mådde bättre det sa tom soc men ändå drog/drar de ner umgänget med skäl som är så dåliga att jag saknar ord när jag nyss blivit lovad umgänge varje vecka med henne.
-
Betyder säkert ingenting men jag vet hur dina tankar går just nu...Saftmedbulle skrev 2012-01-12 16:44:10 följande:Illamåendet har avtagit lite...
-
Om det är nån tröst (vilket jag vet att det inte är! ) så kom och gick det lilla illamående jag hade mellan v 8,9-11 nångång... före det inte mkt alls (bara i NY där det var vaaaarmt). Efteråt mer som överraskande spontanspyor vid några få tillfällen.Saftmedbulle skrev 2012-01-12 16:54:42 följande:Mmm, svårt att låta bli...
Inget ihållande illamående alltså. -
Välkommen Småland! Ja här inne vet vi alla mycket väl att man inte bara beställer en bebis... för många av oss har det gått vägen tillslut, flera har medicinerat. Men några kämpar fortfarande...
Håller tummarna för dig!
-
Jag hoppas du får ut allt under kvällen så du får sova och vakna med "ny sida" i morgon. Jäkla kroppar att vara tröga....FruW skrev 2012-01-16 16:33:26 följande:Varmt välkommen hit Småland! Är ledsen över att du behöver leta efter oss, men du är jättevälkommen!
Har ni gjort någon utredning? Jag håller tummarna för att ni får ett snyggt plus som stannar.
Här går det inget vidare. Fick åka hem vid tre, hade varit på sjukhuset sen kl 8. Har fått med mig mer tabletter hem, både utdrivande o smärtstillande... Så segt det här!! Kommer säkert igång med dunder o brak i natt...