Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Sugar och ni andra, har ni berättat för föräldrar och närmsta familjen om er graviditet?
Sugar och ni andra, har ni berättat för föräldrar och närmsta familjen om er graviditet?
Jag åker också snowboard men är inte lika van, men känner också att andra kan köra på mig och det vill jag inte riskera! Dock är det ju mys att dricka varm choklad och läsa tidning eller ta en promenad
MC, klart du inte kommer med i sept... du har ju plussat! sluta nu
Håller med om att man skulle vara lugnare denna gång om man plussar, på ngt sätt känns det inte lika märkvärdigt denna gång, fler som känner så? Eller så känner jag så för att jag inte plussat än?
Men första gången googlade man ju på allt osv, nu VET man bara...
Kommer ni gå på hälsosamtal även denna gång elle skippar man det om man redan varit på det en annan gång?
Haha!
Jag känner att om jag är gravid nu är det heller ingen baggis att hålla tyst denna gång. Vi skulle ju redan vara i v 5 och snart är det v 12 tänker jag... Jag vet ju hur segt det var att vänta in missfallet, att det kan ta tid att bli gravid igen osv så några veckor nu gör inget Säger jag nu
Däremot skulle jag vilja göra UL i v 11-12, kanske KUB eller vad det heter, ska ni göra det??? Efter det kommer vi nog berätta nästa gång jag är gravid.
Ok så inget KUB men ni kommer göra VUL snart för att se att allt är ok och sen UL 2 ggr till kan man säga.. så skulle jag med vilja ha, grejen är att jag känner mig "dum" som vill göra så många.. när de flersta nöjer sig med 1 UL ju....
Hm.
Min förra bm sa att man bara gör ett normalt...
Jag skulle vilja veta i v 7-8 att ngt finns där så man kan berätta för familjen...
Ingen mens än. sitter också på jobbetm en kollar FL ofta och springer på toa haha... Rejäla flytningar har jag så jag tror mensen ska komma när som helst...
Lite värk idag också.. börjar tro att ngt är fel efter missfallet.. kan det vara så? Typ att äggstockarna förtvinar och att jag aldrig mer får barn....
Jag TÄNKER inte testa Men det är låååångt till söndag... puh!!
Goooooda nyheter tjejer, killen kommer hem redan imorgon troligen!!!!!!!!!!
Hoppas nu ingen mens kommer!! Han kommer bli så ivrig. Han har totalt glömt bort att fråga om jag fått mens, så jag tror att han tror att jag haft det för när han åkte gnällde jag över att det inte tagit sig denna månad och att jag hade mensvärk...
Men tänk om jag testar och det är neg.... Vilken smäll....
Ja vi alla kanske får reda på mitt test redan imorgon kväll och senast lördag morgon!!! Det ni :)