• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Tabbs2 skrev 2011-12-12 09:53:00 följande:
    Åh grattis mimmi!! Tänk va härligt ändå:) Du ska se att det går bra nu! Håller tummar:)

Hur har ni andra det?

Himla jobbigt togehter, har du tagit prover för att se hormonnivåer o ev koaguleringsproblem m.m?

Im not your Dolly- välkommen!

Själv börjar jag räkna ner mot ÄL...försöker förtvivlat att inte stressa upp mig...fattar inte varför jag blir så´n här...tänker o planera hur o när det är bäst att ha sex o hoppas att mannen orkar då o då..o hjälp hur gör jag om han intevill då är det bättre att vi har sex si å så istället då... jag ni fattar jag är ganska knäpp...
    Känner igen äl-stressen men tänkte bara lugna dig med att såååå noga är det inte... vi har plussat månader när vi fått till det två-tre dagar föra äl.. och vi har inte plussat månader när vi haft sex prick varannan dag 4-5 dagar före äl och ett par dagar efter... Så mycket annat som ska stämma in som är viktigare tror jag..

Fast jag tror på att ha sex några dagar före beräknad äl... inte sätta igång när man får plus på äl-testerna...

kram!
    Väntar tvillingar! 28+6 idag!
  • MCT79
    Im Not Your Dolly skrev 2011-12-11 21:42:25 följande:
    Får man vara med??? 3mf i år. April, juni och september. 3e barnet. Bim 21/12. Hoppas innerligt på ett plus till jul
    Klart du får vara med! Tråkigt att läsa om dina missfall, hoppas du får ditt efterlängtade plus till jul och att det går bra!
    Jag hänger mest i systertråden nu men alla av oss som är inne och skriver har liknande erfarenheter...
  • MCT79
    Saftmedbulle skrev 2011-12-12 19:11:51 följande:
    EGO: Inväntar BIM till helgen och känner INTE efter... /(ha, ha... gick ni på den?)
    Jag tror på dig! Helt och fullt! Jag tror också på jultomten, påskharen och näcken!

Iofs... näcken...nåja...  jag känner efter och hoppas lite åt dig också....
  • MCT79

Trevlig lucia!

Är det någon här inne som är intresserad av äl-tester och gravtester....?  Från testlagret.

Väntar tvillingar! 29+0 idag!
  • MCT79

Vi tvingar henne testa live! Det gjorde ju hon med dig på Kulturhuset....

• MCT79
    needtobreathe skrev 2011-12-13 16:35:36 följande:
    I am! Ta me dig nåra imorn vetja!
    Tar med !
  • MCT79
    FruW skrev 2011-12-13 10:15:41 följande:
    Jag köper gärna lite gravtester, äl-tester har jag till förbannelse.. Kan vara bra att ha tänker jag!
    Hur många vill du ha? :)
  • MCT79
    FruW skrev 2011-12-13 20:16:14 följande:
    Vad har du att erbjuda? Tycker absolut ni ska tvinga henne! Kör en live-sändning vettja ;)
    Givetvis, jag kommer streama live från mobilen! Ska räkna efter hur många jag har!
  • MCT79

Jag har ett digitalt med veckoindikator och 13 gravtest från testlagret... Cool

Hur många vill du ha Sofy?

• MCT79
    FruW skrev 2011-12-13 20:25:00 följande:
    Im not your Dolly välkommen hit! Beklagar det du gått igenom! Jag hoppas du ska trivas hos oss!

Saft och bulle jag tror dig! .....Not!! Ngra känningar?

Together hur har det gått?

Ego- tog nya blodprov idag, dr ska höra av sig i morgon om resultaten. Är ganska inställd på att det går åt skogen den här gången med....
    Förstår att du känner så. Allt annat vore väl konstigt... Jag fortsätter hoppas du har fel fel fel fel....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3