Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

på er begäran kissade jag på ett äl-test, obs ej grav.test

Jag hade gått på toa en timme innan så det var ju dömt att misslyckas.. men strecket blev ungefär hälften eller lite mer i styrka av kontrollstrecket, mindre starkt alltså... När jag testade med stickor innan äl var det ibland nästan helt vitt där strecket skulle vara för att sedan stegra innan äl och vid äl....

tolka detta om ni vill

• Muffe80

Haha nej jag tänker inte testa!!! (envis
    Har sagt till killen att vi ska göra det tillsammans denna gång... är ju bara max fyra dagar kvar SHIIIIIT!

• Muffe80

Ok, ska inte skriva ngt mer förrän jag vet vad som händer med mig :)

• Muffe80

Jag är också skitnyfiken, såklart!!! Vill inget hellre än att testa!!!! :)

Men jag hoppas inte jag är gravid med en apa

Han kanske kommer hem på lördag, faktiskt! En dag tidigare. Men då lär de ju inte bli morgonurin men det kanske inte spelar roll så långt efter bim, om det blir aktuellt.

• Muffe80

Om jag vet att han kommer lördag, kan jag då spara från lördag morgon och det håller sig till kvällen?

Nu går jag händelserna i förväg lite dock...

• Muffe80

Haha ska jag göra test på lördag men inte kolla, hur kan man låta bli det?

Eller menar du kissa på morgonen och kolla när han kommer hem? eller låta er kolla men inte jag

Nu ska jag slänga i mig ett paket kräftor helt alone hihi!!! gott! Visst är det ingen fara med skaldjur OM man är gravid?

• Muffe80
    MCT79 skrev 2010-08-25 20:38:57 följande:
    Så var jumitt med!! Lite starkare än hälften ungefär!!  HAHAH! Vänta du bara!

Du kommer ge oss alla en infarkt med väntandet här!!
    Jaså, var ditt äl-test så... hoppas jag får samma resultat som du sen :)

Livet på BB börjar på tv nu kl. nio, missa inte det :)
  • Muffe80

Åh nu syns det mer, grattis. Hoppas på fett streck imorgon KUL!

Ingen mens för mig inatt heller, jippie!!! Hade extremt illamående imorse samt ömma bröst nu ett par dagar, lovande...
    Jag tänkte på hur de hade det förr utan grav.test haha, tror ni dom överlevde?

anledningen för er som undrar varför jag inte testar är inte för att jag vill ge er alla infart, utan för att om jag testar så har jag ingen att ringa. Får itne tag på sambon på ett par dagar nu så jag väljer att vänta med att testa tills han kommer hem, om inte mensen kommit såklart.

En annan fråga till er, som vi har pratat om här hemma:

Varje år, i mars eller april åker sambon och ibland jag till alperna. Han vill göra det nästa år igen, jag åker såklart inte då!
    Frågan är, skulle man våga släppa iväg honom i mars eller april om barnet ska komma 1 maj t ex?? tänk om barnet föds för tidigt och han missar? Eller ska man tänka att den risken är så liten?

Skulle ni våga att åka utomlands,  t ex Thailand i månad 4-5 ungefär???

• Muffe80

Jag har ju ätit apifoce denna månad, samma som när jag blev gravid... men läste nu att man kan få försenad mens av det.. så det KAN ju vara det, faktsikt....

• Muffe80

Om jag är gravid funderar jag på att följa med, om det inte  blir en killresa såklart... Skulle vara skönt med sem då :) För inte vågar man åka skidor då som gravid?? Dumt va?

Hihi, det är skitsvårt att inte testa men jag vill inte bli besviken som förra veckan, höll på att gå under när det var neg. då!

Hoppas så innterligt på plus, springer på toa hela tiden för att kolla om mensen kommit.

Mensvärken försvann i går kväll och sedan dess har jag inte känt något förutom det där "bandet" som går över magen som jag hade som gravid sist, och blodådror på brösten, samt som att det suger och sticker i brösten
    Men, allt kan vara inbillning!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3