• sofy

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Pancakes skrev 2010-09-28 15:42:51 följande:
    Nej, man får säkert äta upp att man tyckte så :)

Vad är molvärk egentligen? Som liknande mensvärk typ? Det är lite så jag känner plus att det ömmar lite i underlivet, fast det gör inte ont direkt utan känns bara lite skumt.
    Haha, japp de kan ja skriva under på som ville må illa. Nu ångrar jag mig grovt ;)

Ja, växtvärk. Känns som mensvärk. Jag kände mig svullen, hade ibland skitont, de högg o krampade. Och ibland lite mildare, så de finns i alla former :)
  • sofy
    Pancakes skrev 2010-09-28 15:47:45 följande:
    Det är ju så svårt att veta. Det är ju precis så det känns när missfall är på gång också så man vet inte vad man ska tro.
    I know. I know.. Jag nojjade sönder mig själv i början, och så blödde jag ju också så de va ingen bra kombo.  Men se så bra de går ändå ;) Jag va skitorolig trots fina VUL osv i början, men de släppte sen i v 6-7 trorja. Blev mer lugn till hela grejen, de som händer gör de vare sig jag vill eller inte. Så jag njuter hellre än o oroar mig, för OM de skulle gå snett så kan jag ju inte se tillbaka på tiden som lycklig, om du förstår?
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-09-30 15:18:57 följande:
    Hahah... ja just ja... jag skulle ju missionera för det eller hur var det? =)

Nu känns det mer som mensvärk så det känns som det kan sluta hur som. =)  Ska tjuvtesta i morgon bitti... som upplagt för besvikelse men vem kan låta bli.....
    Men frågan är då, brukar du ha "mensvärk" så många dagar innan? ;) Jag fick de en fredag, skulle ha mens på onsdagen, så 5 dgr innan kom min "mensvärk" eller ja, växtvärk då ;D
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-10-02 20:32:25 följande:
    Så himla tidigt? Hade ju inget sånt förra månaden... har rätt rejält ont nu.. ska lägga oss och se en film nu. BLÄ!
    Ja fick min första växtvärk 5 dagar innan BIM ungefär :) Men då bara svaaagt, sen 3 dgr innan starkare, så ja trodde mens - men nä de kom ingen ;)
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-10-02 23:13:20 följande:
    Det inger onekligen hopp... men.. åhh.. ska nog testa i morrn... kanske.. om jag vågar... kommer bli tokledsen.. nästan mer ledsen än vid mf... vet inte varför...  :/

Känner mig gråtfärdig... pms-kossa major... =(
    Jag hoppas åt dig tills motsatsen bevisas ;) Testa du, va blir de imorn.. BIM - ... ? De visar ju olika på olika personer. Jag fick tokstarkt på BIM -2, medan andra i vår Plustråd inte fått starka direkt alls, typ som Mabaja som testade pos, sen neg o sen pos igen :) Men nog e hon gravid alltid ;D
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-10-03 08:47:40 följande:
    Okej... bim-1 idag enligt mina beräkningar... å ett suuuuuuuupersvagt plus.. det går att ana... sambon såg det också men det går inte att plåta... det är svagare än det var på bim-2 förra månaden.... VARFÖR?!?!

Varför får jag sånahär supersvaga plus som sen skiter sig!!

Så jävla ledsen just nu... :((((
    Men, igår va de ju tokvitt, o idag är de något där.. de kan ju inte gå från ingenting till jättestarkt på en dag, eller hur? :) De e ju NÅGOT idag o de betyder ju iallafall nåt.. ;)

Heja heja!
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-10-03 14:23:50 följande:
    Underbara underbara du! Tack.. =)
    Så gärna! Hjärta
  • sofy
    MCT79 skrev 2010-10-04 13:29:57 följande:
    Ja läskigt tveksam... så himla klent ju... PÅ BIM! Känns ju som ödet är förutbestämt....

Här kommer en bild från morgonens test...  ingen mens ännu iaf... alltid nått. =)

Nä men hurru de där tror ja kommer ta sig! De känns som starkare än förra månaden, eller har ja helt fel? Ja minns de så iallafall. Heja heja!!
  • sofy

Åh Sugarrush.. hur måår du nu? Jag har tänkt på dig massor!

• sofy
    Pancakes skrev 2010-10-04 13:55:48 följande:
    Jag tycker också det är starkare än förra gången! Då såg inte jag dina streck på min jobbdator. Sitter vid samma dator nu och det här strecket ser jag Glad
    Samma här! Kollade i hennes galleri nu och dom på BIM -2 ser jag inte men dom efter ser jag svagt. Så alltså de här e starkare!

HEJA MCT!!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3