• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jag funderar på någon slags hjälp denna månad... någon som kan ge mig lite tips? Odd, Happiness?? Apiforce, rosenrot, glandin 25... rena djungeln!!  Hjälp!

• MCT79

Okej.. ja jag är ju väldigt oregelbunden så nån rubbning vill jag ju inte ha!

• MCT79
    MCT79 skrev 2010-07-30 10:57:43 följande:
    Okej.. ja jag är ju väldigt oregelbunden så nån rubbning vill jag ju inte ha!
    väldigt regelbunden...såklart.  Foten i munnen
  • MCT79

Man kanske ska köra rosenrot och glandin 25 denna månad då! Ska kika in på apoteket i morgon och se om de har rosenrot. Jag bor ju på en pytteort!

Tack snälla ni för era svar!

• MCT79
    FruW skrev 2010-07-30 21:01:17 följande:
    MCT79 hur har det gått för dig? Ngn tant på besök än?? Hoppas verkligen inte!!
    Jodå! Hon kom på bim+3! Inte helt överraskad men blev ledsen såklart! Jag hade ju inga symtom på något annat heller...

Ska köpa lite rosenrot idag och testa det den här månaden! :D
  • MCT79
    FruW skrev 2010-07-31 10:43:45 följande:

MCT, nej vad tråkigt!! Attans när den luras så där!

Blä, nu är den här, dagen jag inte sett fram mot! Var helt övertygad om att i dag, då är vi föräldrar, eller åtminståne skulle jag fira min "stora dag" med en fin mage att visa upp för familj o vänner... Usch, känns jobbigt att vi inte är närmare att bli föräldrar än vi var förra året, vid det första mf´et.. Känner mig som om jag snart är gammal tant o att fertiliteten o där med chansen till barn börjar rusa snabbt nedför..

ja trist, men kroppar är kroppar och de gör som de vill.. mestadels.

Stora kramar till dig idag! Snart är den dagen här ändå ska du se, bara ett annat datum.. :)
  • MCT79

För mig gör det inget att ni som är gravida stannar och ventilerar er oro! Jag kommer nog dröja mig kvar själv, om jag plussar någongång.
    Det som kan vara lite jobbigt är när det blir jättemkt prat om gravsymtom och så... men jag förstår ju det också...såklart. :)  Men det är bara då jag får känslan - jag vill ju ocksåååååå...

Sen kan jag samtidigt säga att  jag saknar babblet från Odd och Happiness och de andra som babblade massor innan de plussade! Så självklart ska ni vara kvar, era erfarenheter kan ju hjälpa oss andra ju!

• MCT79
    Odetta skrev 2010-08-01 18:31:44 följande:
    Jag är ju kvaaaaaaar och babblar

Gulle dig! Jag tror inte att det dröjer länge till tills du också plussar och mår illa och sedan kläcker fram världens sötaste mini-MCT 9 månader senare

*bamsekram*
    Yäähj!  Jag hooooooppas verkligen det! NU!!!!  :D
  • MCT79
    Väntan på en liten skrev 2010-08-01 22:42:49 följande:
    Läser här, men vet inte om jag kommer skriva så mycket då jag har bestämt mig för att lägga allt på is, kanske för några månader eller för gott. Har hamnat i ett läge där jag känner att detta med barn kanske inte är min grej ändå och på nät sätt är det som en stor känslomässig sten lossnat och jag känner mig på nåt sätt fri, så jädra skönt att efter över 1 år deppat varje dag och mått skit och grubblat varför varför varför blir det aldrig barn, vad är fel mm mm mm.

Önskar er alla lycka till.
    Du är klok du, men jag förstår att det inte var ett lätt beslut att ta. Tycker som Odd dock, jag tror du gör rätt.

Spännande med pirret! Wiiiiee!!!  Pirr är supermysigt ju! NJUUT!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3