Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Jag funderar på någon slags hjälp denna månad... någon som kan ge mig lite tips? Odd, Happiness?? Apiforce, rosenrot, glandin 25... rena djungeln!! Hjälp!
Jag funderar på någon slags hjälp denna månad... någon som kan ge mig lite tips? Odd, Happiness?? Apiforce, rosenrot, glandin 25... rena djungeln!! Hjälp!
Okej.. ja jag är ju väldigt oregelbunden så nån rubbning vill jag ju inte ha!
Man kanske ska köra rosenrot och glandin 25 denna månad då! Ska kika in på apoteket i morgon och se om de har rosenrot. Jag bor ju på en pytteort!
Tack snälla ni för era svar!
MCT, nej vad tråkigt!! Attans när den luras så där!
Blä, nu är den här, dagen jag inte sett fram mot! Var helt övertygad om att i dag, då är vi föräldrar, eller åtminståne skulle jag fira min "stora dag" med en fin mage att visa upp för familj o vänner... Usch, känns jobbigt att vi inte är närmare att bli föräldrar än vi var förra året, vid det första mf´et.. Känner mig som om jag snart är gammal tant o att fertiliteten o där med chansen till barn börjar rusa snabbt nedför..
Idag har jag inhandlat rosenrot... så får vi se då.. ;)
För mig gör det inget att ni som är gravida stannar och ventilerar er oro! Jag kommer nog dröja mig kvar själv, om jag plussar någongång.
Det som kan vara lite jobbigt är när det blir jättemkt prat om gravsymtom och så... men jag förstår ju det också...såklart. :) Men det är bara då jag får känslan - jag vill ju ocksåååååå...
Sen kan jag samtidigt säga att jag saknar babblet från Odd och Happiness och de andra som babblade massor innan de plussade! Så självklart ska ni vara kvar, era erfarenheter kan ju hjälpa oss andra ju!