Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
MCT finns det fler kanske?
Jag tänker inte lämna den här tråden, finns fortfarande en massa folk som jag kämpat med länge som behöver peppning.. så..
Saftobulle, tråkigt. :(
Mimmi! Tjuvtestat?
Hej tjejer
Nu har jag varit borta från familjeliv några timmar och hunnit andas, vill bara be om ursäkt till alla som tog illa vid sig vid mina inlägg.
Sen vill jag säga att jag inte alls menade att ni som plussat inte får hänga här men det kändes bara för mig som att det bara är folk som är gravida som är här, för de senaste dagarna har det bara varit en massa gravtest här inne och det svider väll lite när man precis mist det som man vill mest i världen... något som någon annan får som jag också vill.. men ni ska veta att jag unnar er även om det inte låter så..
Jag är väll som sagt för mycket inne i det just nu, och är väldigt sårbar. Det är fortfarande så himla nytt med allt detta och overkligt. Jag kan ibland glömma att jag inte är gravid längre bara för en sekund ibland men ja ..
Och jag menar inte heller att jag har det "värre" för att jag redan vet om vad vi går miste om vi varje missfall, jag har ju fått uppleva allt det där underbara och det är jobbigt att tro att man kanske aldrig får uppleva det igen.
Men jag menar inte att min sorg är värre en någon annan, vi sitter ju alla i samma båt och vi vill ju samma sak hålla en liten nyfödd stjärna i armarna, sniffa på bebis och må bra ..
Kram Love
Klara och klara... Vi lät henne slippa.. Var rätt mycket folk... ;)