Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

sofy skrev 2010-08-24 11:36:15 följande:
    Men ni hänger väl me oss i "Plus efter MF/MA" då? ;) Då har vi ju BF datum hela tiden! :D
    Klart vi hänger med i er tråd! Att hänga med er som har varit i samma situation är ju så himla skönt. Och det är ju världens bästa tjejer där, och FLER ska det bli *hint hint*
  • sugarrush
    Alicia 72 skrev 2010-08-24 12:37:57 följande:
    Annars så kan jag meddela att embryot nu under lunchen kommit ut. En 2,5 cm stor hård "kärna" med slemhinnor runt omkring sig. Kan inte tolka det på något annat sätt. Är så glad och hoppas att detta nu var det sista! tänk om jag gått till gyn i morgon och hon satt in cytotex och prylar! UHÄHH!!

Hoppas det slutar blöda nu, sambon och jag ska ju på myshelg och bo på herrgård i helgen! Vore ju sjysst att kunna mysa lite då...

ALicia
    Vad skönt att det kom ut av sig själv.
    Jag blödde i drygt en vecka efter att klumpen kommit ut, men om du blött endel innan så kanske det avstannar tidigare för dig.
    Snart är du igång igen, med ÄL och sex och hela balunsen!
  • sugarrush
    sofy skrev 2010-08-24 11:53:50 följande:
    Suck. Nu är de blodblandat, med progesteronet. Stoppade upp en sån när jag kom hem för 2 tim sen, o nu äre blod igen. Vet inte om de har me den o göra, eller om de kommer igång på riktigt nu.
    Verkar som om dina små blödningar är kopplade till att du satt in proggisarna. Så det låter logiskt att det har med dem att göra.
    Var det inte någon som skrev häromdagen att hon sate in sina proggisar "där bak" bara för att slippa risken att det började blöda i samband med att de sattes in? Okej, det låter ju inte så jättelockande men det kan ju ändå vara ett alternativ... då irriterar man ju inte däruppe iallafall...
    *styrkekram*
  • sugarrush
    sofy skrev 2010-08-24 12:55:59 följande:
    Det verkar inte bättre. Nu ska jag inte säga för mycket men nu är de slut. Proggisens rester är ute (med blodet) och nu ere "torrt" däruppe igen. Suck. OM jag blöder av proggisarna pallar jag fan inte ta dom. Psykiskt påfrestande även om de är så! Nu kommer jag noja hela eftermiddan också efter mer blod, hoppas inte!!

Kom också på att i söndags kväll bar jag tunga kassar från matbutiken, idag efter läkarbesöket gjorde jag samma.

Jo jag sökte på "progesteron blödningar" och fick upp folk som blödit av dom, vissa har inte gjort de dock.
    Förstår att det måste kännas jättejobbigt.
    Men tänk vad bra att du träffar en läkare redan imorrn, så kan ni diskutera proggisarnas vara eller icke vara, och så kommer du att få se på VUL att allt ser fint ut.
    Jag tror nog mer på proggisarna än på matkassarna... *kram*
  • sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-08-24 13:58:56 följande:
    Om mensen inte kommer kommer jag testa först på söndag!!! Det ni!!
    Sambon kommer hem då och har lovat att vi ska testa tillsammans...
    Men kommer inte mensen innan torsdag så borde jag nog vara gravid :)
    Du är galen! Vänta tills söndag...!
    Innan dess har du fått alla symptom som finns, jag lovar.. så du behöver ju inte köpa något test alls då ju... super-ekonomiskt!
  • sugarrush
    Pancakes skrev 2010-08-24 14:16:57 följande:
    Jag var precis som du för några månader sen och svor att jag aldrig skulle bli en sån där galning men nu sitter jag här ett par månader och testar på BIM-1. Vet inte vilket som är värst riktigt. De gånger jag inte testat förrän efter BIM har förväntningarna blivit skyhöga och besvikelsen enorm..
    Äh, BIM -1 är väl inte så galet!
    Själv började man ju på BIM-8 (fast säg det inte till någon...hrmmm *skäms*)
  • sugarrush
    Muffe80 skrev 2010-08-24 19:03:52 följande:
    Fast ibland har jag värk på båda sidorna, men mest på höger sida och ibland i höger ben haha...
    är väl inte så bra om verken sitter på båda sidorna och går neråt?
    OJ vad jag hoppas att din mens håller sig borta muffe!
    *Håller tummarna stenhårt*
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2010-08-24 20:33:09 följande:
    Okej jag har testat.... absolut inget maxutslag på äl-testet... alls. Kanske 70%?  Tog ett gravtest från billiga tester också... nejdå jag har inte alls för lite att göra eller en massa tester liggandes... inte alls...

Alltså.. ett annat märke på gravtest än från i morse... och även denna gång... en svag svag skugga på rätt ställe, rätt bredd... definitivt inte grå men så satans svag att den inte går att få på bild....

GAAAAAH!!!
    Men herregud! Jag tror du är preggo!
    Du testade men INTE med morgonurin. Du fick streck på rätt ställe som INTE var grått.
    När har du BIM?
  • sugarrush

Testa med morgonurin imorgon. Då blir det kanske ett riktigt streck. Kan du ta kort på det förresten?

• sugarrush
    MCT79 skrev 2010-08-24 21:07:58 följande:
    Gud jag hoppas ni har rätt!!
    Jag ställer samma fråga som Sofy för jag tänkte samma: kom testet upp inom tio minuter???
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3