Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
De säger väl att man bör kunna se hjärtat slå om fostret är 6 fulla?
Usch är så nervös inför vulet halv elva. Vet ju att de inte kommer se något. Jag hade verkligen behövt se något så orolig som jag är just nu.
var och tittade idag... skulle vara i v.6+1 men det var en lite skrutt på kanske 2mm där inne så han sa att mina beräkningar om att äl var kanske 2-3 dagar sen stämde.. så är inte i v.7 än. får räkna med att vi inte kan se något på någon vecka sa han... drar fram bf lite till 1 april iaf.. så blir man inte baktfyttad så mycket sen.
men han sa att allt såg bra ut så här långt iaf.
visste väl att det var för bra för att vara sant... bruna flytningar nyss!!!
Kunde inte fragmnet ha fått hjälpa då!!
uppdatering: Var inne på akuten och fick göra vul + hcg blodprov.
Vulet såg bra ut. hinnsäcken var 14 mm stor men hon sa inget om fostret mer än att hon tycktes se det. hon mätte det inte. hon såg även gulesäcken vilket är bra. Hon sa att hon såg ljusbruna "flytningar" i slidan men inget mer. ingen pågående blödning vilket är SUPER BRA!
Ska ringa dit imorgon igen för att få en ny tid på onsdag så ska de göra ett nytt vul då och nya prover.
Hcg halten låg på 22000 vilket var väldigt högt och bra...
Snälla låt detta gå bra :( vi har kämpat så!
Pancake: ja det går inte att sluta oroa sig. Jag har ju 2 mf och 1 ma på raken, så kommer aldrig att känna mig lugn. Men min gyn sa att det troligtvis vr avkastning från slemhinnan eller vad hon sa.