Pilgrimmen skrev 2010-09-09 16:52:45 följande:
Åh tack för allt peppande prat
Hoppas ju innerligt att det är så att det bara stiger JÄTTE sakta nu i början. Hihi..
Ja det är nog kanske så som odd säger för mina test lyckades ju vara lite starkare på dagen, haha
För när jag testar mig på dagen så håller jag ju mig och rör inte någonting, alltså ingen mat eller dricka på minst 4 timmar och sen så tar jag änna igen det hela kvällen, haha!
Ja nää digitalt litar jag inte riktigt jätte mycket på, inte i tidigt skede iaf. Eller ja, det är ju bim idag men likförbannat blev det negativt. Och brevid låg testet som jag la in i morse, då känndes det ganska opålitligt ändå...Hmm!
Ja jag får försöka inse att jag väntar barn och inte missfall. Jag är ju hur som helst gravid
Blir till att testa med digitalt på lördag igen för då borde det ha ökat så man kanske kan få något annat än icke gravid
Ni är hur goa som helst allihopa!!
Ledsen att jag inte skrivit innan, har vart så mkt i skallen idag! Vaknade me maassa blod i trosan o slängde på mig kläder o drog till akuten, väl där skulle ja lämna kissprov o då kom de ut en stor klump som såg ut som hinnor av någe slag, så ja trodde de va kört. Men in på VUL o bebisen LEVER! Hjärtat tickade på såååå fint o allt stämde me veckan ja va i :) Så trots störtblödningar och klumpar kan de gå bra tydligen! ;) De e min jävla livmodertapp som e känslig, suck! Kunde va nån polyp eller liknande så ja kan räkna med blod igen nångång.. suck!
Men iallafall.. Jag ser också strecket tydligt idag.. :) CB dig mäter väl på mer än på stickorna du tar? Dom mäter väl på 25 o CB på 50 eller ngt sånt? Kan va för tidigt o ta de, så prova du igen om nåra dar om du vill ta fler såna ;) Annars e ju vanliga CB bäst! :D
Hoppas de går bra nu!!