Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Fan vad alla är gravida då... Puh!
Fan vad alla är gravida då... Puh!
Jag vill vara gravid som fan!!! :) Hoppas inte menshelvetet kommer inattt, kommer bli grymt besviken.
Grejen är att det har känts för mycket denna gång med mensvärk och det hade jag ju förra månaden som jag inte var gravid... Men allt är väl olika kanske.
såg en notis om at jag hade mensvärk tre dagar kring när jag skulle haft mens när jag var gravid, men istället plussade jag på bim + 3 då....
Ja ingen mens än i alla fall men jag kan ju haft äl senare så den kommer imorgon...
en sak känns annorlund och det är som ett "band" av molande värk ovanför och strax under naveln, det hade jag sist som gravid... mensvärken är just nu för tillfälet totalt borta... hoppas det håller i sig!!!
Haha, jag vet inte hur jag skulle klaras mig att vänta till söndag men mensen kanske kommer så då har jag inte det problemet... :)
Men, jag ska vänta... tror dock sambon glömt bort att jag skulle ha mens idag för när han ringde frågade han inte. ska även försöka hålla tyst om mensen inte kommer och så testa när han kommer hem, kanske redan på lördag vilket är bonus isåfall
sugar, har du några symtom nu?
God natt tjejer, nu väntar en nervös natt. Mensen har ofta börjat just på natten....
Ingen mens för mig än och mensvärken har avtagit... :)
Däremot känner jag molande "band" nedanför och över naveln som sist, kan inte låta bli att hoppas liiiiitte (eller extremt mycket hahahah)
Håll tummarna för att mensen inte kommer idag tjejer!!
Tack, nu mår jag illa också.. inbillning haha?
Jag är skitsugen på att testa och fattar inte hur jag ska hålla mig til söndag helt ärligt
Sitter på jobbet så kan inte testa men det är nog ingen idé...
Det kommer mycket flytningar och dessutom aningen bruna nu... så det är nog mensen på ingång idag