sugarrush skrev 2010-10-17 15:39:43 följande:
Åh vilka underbart fina test här i tråden. Man blir ju alldeles varm och glad i hjärtat för er skull.
Hoppas man får joina er snart!
Här är testen lite mysko:
I onsdags fick jag ett positivt äl-test men ett negativt gravtest. Sen kände jag äl-värk på torsdagen och jag var säker på att det var äl på g. I fredags var både gravtest och äl-test helt supernegativa så jag antog att äl var passerad.
Men så idag får jag supernegativt gravtest men positivt på äl-testet igen! Konstigt! Någon smart som kan gissa sig till vad det betyder?
Min teori är att det kanske var pyttelite hcg kvar i kroppen i onsdags (och det var det som visade sig på äl-testet.) Och att ÄL är på gång nu istället. Men varför kände jag då äl-värk i torsdags...?
Jaja, vi har sexat på både i torsdags och idag så det borde väl funka i vilket fall. Och nu har päronen åkt hem från sitt besök så nu kan vi sexa massor...NAJS
Kram på er tjejer, hoppas ni har en härlig helg!
Kroppen kan försöka ha äl flera gånger i en cykel, utan atthelt lyckas. Läste det på
www.pernille.info tror jag. Stod under rubriken som handlar om tester.
Fast det förklarar ju inte äl-ontet. Om det inte var så att det bara var lite växtvärk bland äggblåsorna eller något annat? Luft i magen? Det kan ju ömma och knipa lite det också?