Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Eller ja, nu kom det mer mensvärk

• Muffe80

Ni har nog rätt iera uträkningar, troligen mens idag, mensvärk nu :( :( :(

• Muffe80

Det är inte kört förrän det är kört, tack Sugar... har lite hopp än, dock gillar jag inte värken......

• Muffe80

sugar, har du gått med i någon BF-tråd än då?

Om jag plussar tror jag det är BF den 1 maj... då hamnar vi inte i samma tråd... *snyft*

• Muffe80

Ja så kanske man gör, går med i denna bf-tråd som finns. Sist var jag med i en vanlig BF-tråd men då trodde man ju att allt skulle gå galant! Tror nog jag kommer gå med i båda

• Muffe80
    Pancakes skrev 2010-08-24 10:18:35 följande:
    Nu kommer mensvärken, känner igen känslan så väl. Det är fika på jobbet nu, orkar inte ens gå dit, vill inte träffa folk. Usch, vet inte hur jag ska kunna rycka upp mig. Jag är egentligen en positiv person, brukar aldrig vara så här...
    Usch vet hur du känner dig. sitter också på jobbet och känner igen mensvärken Gick på toa nyss men inget blod än....
  • Muffe80

Om mensen inte kommer kommer jag testa först på söndag!!! Det ni!!
    Sambon kommer hem då och har lovat att vi ska testa tillsammans...
    Men kommer inte mensen innan torsdag så borde jag nog vara gravid :)

• Muffe80

Jag tror ju inte att jag kommer behöva testa eftersom mensen kommer ikvåll eller inatt... har så ont i magen, och flytningar så jag tror mensen kommer hela tiden.

Är skitnervös varje gång jag går på toa men hittills har jag blivit glad över att det inte är ett spår av blod. Men det känns som det ska komma när som helst....

OM den inte kommer vet jag inte hur jag ska klara mig från att testa haha, men jag har lovat att sambon ska vara med för det var han inte sist vi plussade...
    Dessutom är det mest jobbigt för mig att bli superglad över ett plus och inte ha någon att vara glad inför eller krama på

• Muffe80

Jag skulle bokat en resa till Thailand tror jag. Du behöver kanske inte välja Egypten men vad spelar det för roll om du är i Thailand och får missfall igen. Du kan ju undvika viss mat osv och undvika att dyka om du är gravid, men jag skulle BOKA!
    Vi funderar på att boka till Thai i januari och jag hoppas jag är gravid då, men det kommer inte hindra mig, jag är ju inte höggravid då :)

ÅK :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3