Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Ska i alla fall börja med att uppdatera listan.
Atti- synd att hon kom kärringen röd =( Härligt att du kunde glädjas med din vän!
Sugarrush- så trist =( Enligt min läkare (överläkare på gyn) så kan vissa test ge utslag och ge "falska" + innan BIM. Hur många dagar efter äl är du? Testet ger utslag för att ägget är befruktat men det har altså inte hunnit fästa till sig ordentligt, kanske var det så för dig denna gång? =/
Hihihihihihihihihihihihihihihi kolla i mitt galleri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alicia: Vill bara berätta om min erfarenhet. Visst kan barn i väldigt lik ålder leka ihop, men det blir ofta svartsjuka. Jag var inställd länge på att ha barn tätt, men nu när jag ser min kusins barn (8 resp. 5 år) ta hand om sin nyfödda lillasyster blir jag verkligen så rörd att jag inte är säker på vad jag tycker verkar bäst längre.
För hennes äldre barn är så stora att de inte ger något uttryck alls för svartsjuka gentemot bebisen. Istället vill de hjälpa till, och de förstår bebisens behov och tar verkligen hand om det. Inget av barnen som rycker och sliter i bebisen, de klappar bebisen och sjunger för den, och leker stillsamma lekar. Min kusin tycker det är så skönt, att de äldre är ganska självgående, nu har hon tid med bebisen utan att de andra blir svartsjuka.