Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

MCT79 skrev 2010-07-25 10:39:21 följande:
    Varsågod! Och grattis gumman... :)))

Jag drömde att jag plussade i natt... haha! Vi skulle träffa några vänner och mannen i det paret gav mig ett CB inslaget i gult papper. Sa åt mig att ta testet innan vi åt middag, så jag visste om jag kunde dricka vin. Jag klappade honom på axeln och sa att det inte var någon fara, att jag och sambon "kämpat ett tag men att det inte vill sig riktigt..."  Men jag gjorde som han sa.. och fick ett jättefint plus!
    När jag vaknade i morse var jag tvungen att ta ett såklart.... heh... vad hoppades jag på. Så nu är man lite nere såklart.  :(
    de där jäkla drömmarna... jag rent ut sagt hatälskar dom!
    De är ju så underbara att drömma, men ger en hela tiden förhoppningar om något som kanske inte alls stämmer.. förra månaden drömde jag flera såna drömmar.. och var BOMB säker på att jag skulle plussa...
    Men du... du ska inte vara ledsen, du kan ju fort.f plussa, visst?
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    färnik skrev 2010-07-25 10:46:27 följande:
    Jag sov också jättedåligt i natt, och vaknade störtgråtandes. Jag drömde att både bebis i magen och min dotter dog. Rynkar på näsan Ibland gillar jag inte att sova...
    nej men fyyyyy vilken dröm :( skönt att det bara var en dröm
  • Längtan efter liten
    Väntan på en liten skrev 2010-07-25 12:39:16 följande:
    Drömde för någon månad sen att nån bröt sig in i min lägenhet, fattar inte varför då jag har ståldörr, och kom in och skulle precis knivhugga mig i magen och min hund. var helt skakig och rädd när jag vaknade, drömmen var så oerhört verklig.
    men vilka drömmar :/ had einte vågat sova om jag drömde så..
  • Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-07-25 14:31:02 följande:
    Jovisst.. det är ett par dar kvar. Dt bara känns inget annorlunda så jag tror mensen kommer. Liiite lite ömma bröst och molvärk för ett par dar sen som bara slutade igen`? Jag tror min mens kommer. Eller.. jag vet att den kommer. Kvinnlig intuition. ;)
    man kan aldrig lita på sin intution :) jag kände nada och skulle egentligen inte testa förrens nästa vecka. men så blev jag kissnödig och tänkte.. ja aj varför inte leka med tanken och kolla äl test... sagt och gjort... när jag satt där och kissa tänkte jag även.. ja ja jag kan lika gärna ta ett grav test med, fast jag vet att jag inte är gravid.. OOOpS!
  • Längtan efter liten

när jag väntade dottern, drömde jag en konsig dröm...

i verkligheten så väntade jag, min bror och min andre brors fru barn samtidigt.

då drömde jag att de två födde råttbarn blandat med människobarn... dvs barn huvud och kropp men med svans och de såg ut som råttor.. Ena av de fick missfall i drömmen och då hittade jag det i toaletten.. då fick jag panik och sprang upp till min brors föredetta rum och hittade han och tjejen ädr storgråtandes... den andra brodern födde en fullt frisk liten råttbebis...

Hrmf!! skum dröm..

• Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-07-25 17:01:31 följande:
    Vad knäppt det kan bli! Det knäppaste jag drömt som är icke graviditets/göra barn relaterat är att jag jobbade extra.... som krypskytt... naken....  Jag menar.. vad grundade det sig på?! Jag låg ovanpå taket på min gamla gymnasieskola.... å höst var det för jag frös och löven var gula!
    ha ha ha jag ser mig det där framför mig :) naken krypskytt :D
    vad är det frö filmer du tittar på om nätterna egentligen ?=)
  • Längtan efter liten
    Muffe80 skrev 2010-07-25 19:02:44 följande:
    Menshelvetet är här nu och jag har världens mest jobbiga och onda mensvärk och allt är helvetes skit!
    Såg nyss att en bekant till mig väntar barn igen, efter ett misfall... kul för dem men jag då??

Nu har vi knappt inte ens försökt och detta är min rikiga mens kan man säga efter alla år med piller... Så tydligen börjar min mensvärk en vecka innan mens,känns ju jävligt skoj att veta.... Då vet jag att det inte är gravsymtom nästa gång utan ett misslyckande igen....

Jaja, får väl se om det blir nån bebis för oss... alla andra får ju tydligen hur lätt som helst
    jag lider verkligen med dig, jag vet precis hur det känns att varje månad bli påhälsad av en tant som inte ens är välkommen... men vi måste hitta styrkan att komma tillbaka och försöka se det som att kroppen fungerar som den ska... och vi får blicka frammåt. för varje dag som går kommer vi en dag närmre vårt mål... du är på god väg
  • Längtan efter liten

kom in med fleeer pluss

• Längtan efter liten
    FruW skrev 2010-07-25 22:03:00 följande:
    Haha, kom & köp, pluss till alla! Tag 3 betala för 2!!
    om man ändå kunde köpa, guud så många barn jag skulle haft nu då =)
  • Längtan efter liten
    FruW skrev 2010-07-25 22:12:45 följande:
    Haha, ja ibland kanske det är bra,,, hade varit svårt att välja, en liten pojke med bruna ögon o ljust hår, eller med blå ögon o brunt hår, eller med rött hår o bruna,eller förresten blå ögon, eller en flicka, eller.... äh, jag tar en schäfer!
    ha ha ha ja va fasen jag tar allehopa :D
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3