• FruW

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Fast en socionom har flera års utbildning, inte några veckor..

Jag påstår inte, och tror inte att du hittar på, men vad vill du vi ska säga om vi ringer liksom? Att du har sagt att de har fel? Inte så bra argument.

Har du överklagat domen? Om du inte får pappren du har begärt så gå vidare, ring ansvarig chef.

Nya handläggare kan vara osäkra, men se är ofta både ambitiösa o noggranna, så det behöver inte vara en nackdel att ha en ny handläggare.

• FruW

Telge har du provat att vända på det, vad i utredningarna är sant? Om du för diskussionen med handläggarna på det sättet, prata om det som du håller med om, så kanske ni kan komma vidare?

Nu vet jag ju inte vad som har hänt med dina äldre barn, annat än att du inte får träffa dom så ofta. Men jag tycker att det är rimligt att man även tar hänsyn till de utredningarna när man tittar på din i o Alice relation. Handläggarna får ju mer att gå på då o har ett bättre beslutsunderlag.

• FruW

Håller med, tack safiree!! Det kan vi aldrig få för mycket av :)

• FruW

Tack! Ja det känns skitjobbigt!

Så hoppar tillbaka hit igen.. Nu vill jag bara att det ska komma igång så vi kan gå vidare...

Tabbs o du är kvar vet jag, någon mer?

• FruW

Nej ingenting här alls :( konstigt, nu VILL jag blöda...

Together det är för jäkligt!!

Pixan vad händer?? Har man hittat några fel?

I morgon ska jag ringa Ivf-kliniken, hoppas de kan hjälpa oss snart! Har vi otur stänger de över sommaren så vi inte kan påbörja behandlingen förrän efter sommaren...

• FruW

Skönt att ni kan få hjälp med Ivf! Då kanske vi kör samtidigt :)

Vi går ju via landstinget, vet inte om det funkar att byta stad... O min kropp måste ju komma igång igen..

Kram på dig fina pixan!

• FruW

God morgon!
    Sitter i telefonkö för att boka av min inskrivningstid hos bm :(

Har också pratat med Ivf-kliniken, bokade ju av vår tid för bara några dagar sedan, sååå dumt! Har iaf fått en preliminär tid för äggplock till v 17, i stället för v 12..

Varför kan inte blödningen komma igång nu när man vill!!?

Hur mår ni? Själv blir jag hemma några dagar från jobbet. Fysiskt är jag ok, men orkar inte riktigt med mentalt idag..

Kram från mig

• FruW

Jag ska till läkaren om några dagar, så får vi se då. Men låter kanske som om det är bra att ta dom där tabletterna ändå...? Var ni hemma eller på sjukhuset när ni gjorde det? Kan man kombinera med smärtstillande?

V 17 känns helt ok, var mest nervös över att det inte skulle bli förrän i höst... Måste ge en stor eloge till hon jag pratade med på Sahlgrenska för Ivf, hon erbjöd mig samtalsstöd! Första gången någon har gjort det, blev så glad över det! Som det känns nu behöver jag det inte, men vet att vid en ev graviditet mår jag sämre.. Gick ju några gånger hos en kurator på sjukhuset i Borås, men tyckte inte att hon va bra.. Däremot har hon en kollega som jag tänkte att jag kunde fråga om hjälp om jag behöver igen...

• FruW

Vi fick remissen då inget hänt på 1,5 år o tre doser pergo. Skönt att ha det nu när det bara krånglar!

Åh jag hoppas att det kommer igång av sig själv! Ingen som visste om man kan ta smärtstillande i samband med de där tabletterna?

Jag tyckte att skrapningen gick jättebra, men vill gärna inte göra det igen så här tätt inpå..

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3