Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Åh vad spännande!! Vet ni vad det är för kön? All lycka till! Du kan väl uppdatera oss när liten är här?
Kram till dig
Åh vad spännande!! Vet ni vad det är för kön? All lycka till! Du kan väl uppdatera oss när liten är här?
Kram till dig
Tack det samma havsklippan! Önskar er alla ett riktigt gott nytt år, där vi alla får våra små
Jag ser också!! Testa i morgon med morgonurin, tror säkert det är starkare då! Håller tummarna!!
Grattis together!!
Stor kram till dig tabbs!! Förstår precis hur du känner! Vårt första mf kom för 2,5 år sedan, kompisarnas dotter är lika gammal. De, med många andra vänner, har hunnit få barn eller är gravida nu.. Känns tungt när man ser bakåt! Nu är jag ju tydligen gravid igen, DET känns ju bra, men vågar inte tro att det ska bli bebis till slut för oss..
Önskar dig all lycka till o hoppas du snart plussar!! Har du testat pergo?
Kram
Jag har också fått pergo trots egen äl, för att boosta den lite :) tre enkeldoser gav inget resultat, utom värmevallningar då.. Plussade på första dubbeldosen, hade då gått 1,5 år sedan senaste plusset.. Dock slutade ju det i ma...
Testa kan man alltid tycker jag ;)
Hej Telge? Förstår att set är jobbigt med Alice!! Hur går det där, har dom bestämt var hon ska bo? Hur går det med dina andra barn? Förstår att du måste sakna dom jättemycket!
Vad menas med UG förälder?
Telge vad är det som händer? Att försöka, och riskera att lyckas, ta livet av dig, kommer absolut inte hjälpa dig att få träffa dina barn mer! Försök att lägga din energi på att bli frisk istället, så att dina barn kan växa upp tillsammans med sin mamma!
Jag förstår att du har det jättejobbigt, men det här är inte rätt väg att gå.
Stor kram till dig
Vi kanske missförstod dig, jag tolkade det som att du tog hela kartan du hade kvar, som du skrev, dvs tog alla tabletterna.. Vad bra att du inte gjorde det!!
Telge,
Jag förstår verkligen att din situation är jättejobbigt. Du har ju i omgångar berättat lite av vad du varit med om. Jag håller med MCT, om utredningarna o besluten är så fel, vänd dig till uppdrag granskning, om du inte fortfarande kan överklaga besluten.
Men jag tänker också vara ärlig mot dig. Jag litar ofta på att tjänstemännen är kompetenta för sitt jobb, och så länge du inte har bevisat för mig att det som har skett är helt fel, kommer jag inte att ringa till dina handläggare.
Önskar dig all lycka till!