• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • sugarrush

Åh odd, vad du är fantastiskt klok! Tusen tack för dina tankar, det ligger alldeles säkert något i det. Nu känns det genast lättare att kunna stötta honom. Kram söta vännen!

Vet ni förresten, GISSA vem som fått en glad gubbe på ÄL-testet idag!!!!!!! Jag visade sambon och han blev så glad att han i skrivande stund går omkring och spontanblottar sig i lägenheten
    Mycket trevligt!

• Odetta
    sugarrush skrev 2010-07-10 18:01:22 följande:
    Åh odd, vad du är fantastiskt klok! Tusen tack för dina tankar, det ligger alldeles säkert något i det. Nu känns det genast lättare att kunna stötta honom. Kram söta vännen!

Vet ni förresten, GISSA vem som fått en glad gubbe på ÄL-testet idag!!!!!!! Jag visade sambon och han blev så glad att han i skrivande stund går omkring och spontanblottar sig i lägenheten
    Mycket trevligt!
    Och du låter honom gå omkring och blotta sig utan att du hoppar på honom? Men vännen då....Puss på!

Grattis till glada gubben och det var så lite så. *kram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • MCT79
    sugarrush skrev 2010-07-10 18:01:22 följande:

Mycket trevligt!
    Hahaha! Underbart! Kan nästan se det framför mig!  Flört Har en sambo på hugget jag också, å stickan har inte visat pos ännu men borde göra vilken dag som helst.. han över säger han! ;)
  • sugarrush

MCT79: hahaha vad underbart!!!

Odd: vi har ju sexat både igår kväll och imorse så idag på dagen fick han en liten paus... Nu är det läggdags snart och oj, va jag ska hoppa på honom! Likaså imorrn! hehehe

Killen här är lite orolig eftersom han har druckit några glad vin ikväll... Det kan väl inte påverka den här helgens simmare, eller?

• Odetta
    sugarrush skrev 2010-07-10 22:28:32 följande:
    MCT79: hahaha vad underbart!!!

Odd: vi har ju sexat både igår kväll och imorse så idag på dagen fick han en liten paus... Nu är det läggdags snart och oj, va jag ska hoppa på honom! Likaså imorrn! hehehe

Killen här är lite orolig eftersom han har druckit några glad vin ikväll... Det kan väl inte påverka den här helgens simmare, eller?
    Nä, det borde det inte göra...ha det så kul

Vet ni, jag är bra avundsjuk på allt sexande ni kan ha. Vi vågar knappt och från att ha haft sex typ varje dag eller varannan till att högst ha det en gång i veckan är en stoooooor omställning. Jag hoppas verkligen att det blir en bebis för oss den här gången för att behöva gå igenom allt illamående OCH sextorka för ingenting har jag ingen lust med...då strejkar jag!

*kram*
  • kolbodatjej

hej allihopa! ni som är här brukar ju veta det mesta eftersom jag fick missfall v7+3 ca förra gången när kan man begära att få se att det ser rätt ut kan jag begära det redan  vecka sju åtta då? funderar på att göra det nämligen nu på måndag när jag ringer.... kram till er alla

• FruW

Sugarrush & MCT79 - fantastiska bilder jag får i huvudet av det ni skriver, hahaha! Flört Är borde ÄL komma när som helst, men smygtester lite den här gången, för att inte pressa sambon för hårt.. Myste lite igår, o kunde nästan helt slå bort tankarna om "att nu kanske det blir ngt..."

Ngn annan som har vaknat upp till ett belägrat hem idag, det är såå varmt o fuktigt här, rena tropikerna! Blir förmodligen åska under dagen... Är faktiskt lite mindre avis på de vänner jag har som sitter med stora magar en sån här dag... Tänk på det flicks - det är stor chans att vi får njuta av vår höggravida tid i snöslask o ishalka istället, eller när våren precis har börjat visa sig! Skrattande MYCKET bättre än att vara höggravid i sommarvärmen!! (Försöker se det positiva i den här soppan)

KRAM

• Bev

Semester hälsningar från 90210! Hoppas ni alla har det bra. Tänker på er ofta! Själv har jag det mycket bra, har börjat må bättre och semestern gör verkligen susen för en trött och utarbetad mamma!

Kramar om er och blåser grav bac på er alla!

• FruW

Låter härligt Bev!! Tack så mkt för bacillerna, suger åt mig som en svamp i sommarsolen Cool Hälsa Bevvan!!
    KRAM

• Odetta
    kolbodatjej skrev 2010-07-11 08:58:59 följande:
    hej allihopa! ni som är här brukar ju veta det mesta eftersom jag fick missfall v7+3 ca förra gången när kan man begära att få se att det ser rätt ut kan jag begära det redan  vecka sju åtta då? funderar på att göra det nämligen nu på måndag när jag ringer.... kram till er alla
    Jag tycker du gör rätt i att ringa....du kan ju se om du får komma in i v7 och sedan igen i v9 (då du har passerat förra gången med en vecka). Så gjorde jag och det kändes bra

*kram*
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3