Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Jippie det funkade! Skrattande 
    Trevlig dag till er alla!! 

♥♥♥ Älskade Wilma 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Ah där är listan Glad

BIM APRIL
    5-9 april - Havsklippan (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
    21 april - Leaeva (3 mf och ett x)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    MCT79
    MissT
    SoMa72

Som ni ser så har jag BIM i dagarna, min mens är inte som den varit tidigare så jag vet inte när den ska komma. Har testat varje dag sen flera dagar tillbaka, och igår kunde jag om jag ansträngde mig Flörtse en skugga på CB när jag kom hem från jobbet typ 15 timmar efter jag tog testet. Idag efter 11 timmar kunde jag se detta:

En ytterst smal och pytteliten blå linje som går rakt upp precis ovanför den vågräta linjen. Knappast tillräckligt för att hänga något i julgranen. Tycker jag har så mycket som talar både för och emot att det blivit något den här gången. Hade jätteont i magen ett tag idag, som mensvärk, men sen gick det över. Tror ju därför att den kommer närsomhelst, men så fick jag se den här lilla lilla strecket som ni kanske inte ens ser på bilden, men som ändå gör att jag inte helt förlorat hoppet....Glad

• Dag och natt

Tror du verkligen det Rosen? Vågar ju inte tro på det på det där lilla strecket så jag väntar några dagar och ser om det blir starkare eller inte. Glad

• Dag och natt

Åh nu börjar jag ju tro och hoppas att det ändå är något... Ja jag tror inte jag kommer se så mycket mer imorgon heller, men jag har ett vanligt CB kvar så den tar jag imorgon bitti, och så tar jag en digital på onsdag. Det kanske är ett bra upplägg i testorgien. Cool

• Dag och natt

Min sambo är lite less på allt mitt testande nu hahaha Flört

• Dag och natt

Det var kört den här gången ändå, fick mensen imorse. Morr!

• Dag och natt

Jag såg att min temp började gå ner för några dagar sen så det talade emot att det blev något den här gången. Så jag var inte särskilt förvånad över mensen faktiskt, och testet kände jag att jag inte kunde lita direkt på eftersom det var flera timmar gammalt test. Ja lite besviken är jag, jag känner att jag har gått in i barnverkstan så mycket senaste tiden, att nu känner jag att jag ska försöka tänka bort det. Försöka börja träna! Och så ska jag söka nytt jobb som jag tror att jag har mycket god chans att få, så det gör inget om jag blir kallad på intervju och just då inte är gravid om man säger så... även fast att bli gravid är den största drömmen och alltid är välkommen. Glad Hoppas ni andra lyckas bättre ni som närmar er BIM-dagen. Min cykel är förresten helt opålitlig efter förlossningen, förra gången var den 33 dagar, nu bara 26 dagar. Och lutealfasen var bara nio dagar. Lätt att beräkna BIM... Obestämd

BIM APRIL
    9 april - Soffy83 (3:e försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 april - Mimmi80 (12:e försöket efter 3 MF)
    21 april - Leaeva (3 mf och ett x)
    26 april - meh84 ( 3:e försöket efter MA dec-10)

BIM MAJ
    1 maj - Havsklippan  (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    MCT79
    MissT
    SoMa72

• Dag och natt

Tack sugarrush (vilken fiiiin mage du har nu!!) och sofy, vi får ta nya tag.... Jag tror det är kroppens sätt att säga nej, jag är inte redo än. Jag kan inte klandra den. Jag hoppas bara att den vill bli snäll nån dag och göra mig gravid igen. Glad

Nä vad jobbigt MCT, hoppas du blir frisk snart! Apropå Iphone så funderar jag på att skaffa en nu, hade tänkt vänta tills nästa kommer men jag läste att det inte verkade sannolikt att det kommer en ny Iphone nu i maj/juni som det brukar göra, och min telefon känns bara som det blir sämre och sämre. Laddar du din telefon varje dag? Jag tycker ju att det är ganska skönt att bara behöva ladda min telefon var tredje, fjärde dag, men det är väl inte så jobbigt att sätta i laddaren varje kväll kanske... Glad 

Jag är sjuuuuuukt trött idag. Sov fyra timmar inatt bara! Uppdaterade mitt CV och personligt brev igår till ett jobb jag ska söka och satt till kvart över tio med det. Jag blev antagligen så uppe i varv av det i huvudet, att jag inte kunde sluta tänka på att byta jobb och börja där. Det var det enda som snurrade i huvudet i flera timmar. Tror att jag somnade runt halv tre, tre till slut. Ska bli sååå skönt att sova inatt, om jag kan....! Jag orkar inte tänka mer nu. Glad 

• Dag och natt

Håller med, jättemysigt att titta på tecknat ibland, Hitta Nemo är ju för sött. 

Är det nån som har nåt hotell i Paris som ni rekommenderar? Funderar på att åka dit över påsk, jag och sambon skulle behöva åka iväg och bara få njuta några dagar. Jag har varit där en gång men testar gärna nåt nytt hotell. Glad

• Dag och natt

Vad tar man albyl minor, barnalbyl för?  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3