Pancakes skrev 2010-09-23 08:52:17 följande:
Min situation är att det gått snart ett halvår sen missfallet. Det har inte tagit sig igen, vet inte riktigt varför. De första månaderna försökte vi inte jätteaktivt men nu de senaste två gångerna har jag kört med ÄL-test, men jag kommer sluta med det för jag tycker bara att det är stressande. Har BIM imorn men har inga stora förhoppningar den här gången heller.
Ska plocka fram vår BIM-lista så kan du se vilka som är aktiva i tråden och skriva upp dig om du vill!
Jag har en vecka kvar till BÌM och känner nada och inget. Har ju inte tagit pergotime denna cykel heller så det kanske spelar in i att jag känner mindre än vanligt innan BIM. Inga ömma bröst, ingen trög mage inte så värst gråtmild. Skulle nästan gissa att jag inte ens haft äl, men det tror jag jag hade.
Brukar du få mens 14 dagar efter äl? Är det i morgon? Inga känningar? Hoppas verkligen inte din mens dyker upp!
Äl-test är lite stressande, tycker jag med. Tog dem inte regelbundet denne gång utan bara tre st och inte ens dagarne efter varandra. Bara för att kolla läget lite liksom. Sambon gillar dem inte heller.