Inlägg från: Friida11 |Visa alla inlägg
  • Friida11

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej!
    Det här verkar som en super tråd för mig att hoppa in i :)
    Jag fick MF den 2/7 i v.5, det var otroligt jobbigt då både jag och min sambo var otroligt glada och lcykliga att vi äntligen efter 9mån försök lyckats! Men det gick inte vägen så det känns otroligt tråkigt :( Men nu tar vi nya tag och fortsätter att försöka och hoppas på ett plus snart igen!!!

Jag vet inte riktigt när jag har BIM men gissar på runt den 26-27/7 och hoppas att den inte kommer!
    Hur lång tid tog det för er som blivit gravida igen efter erat MF? Finns det något hopp om att det kan ta sig denna månad ändå?

Kramar till alla!

• Friida11
    Muffe80 skrev 2010-07-20 18:29:46 följande:
    Om jag inte är gravid ska ja aldrig mer kolla eller känna efter på olika symtom...

Nu sen jag kom hem från jobbet är jag dundertrött, orkar inget + ömma bröst och lite mensvärk till och från och illamående på em.... en väldigt bra skegraviditet, pms eller ngt annat.
    när ska du ha din mens?
  • Friida11
    Muffe80 skrev 2010-07-20 18:32:58 följande:
    Vet inte rikigt, men på lördag, söndag eller måndag..

Känner mig varm och febrig, men har ingen feber...
    Hoppas att du får ditt plus :)
  • Friida11

Jag har en liten fråga, fick mitt missfall den 2/7 och funderar på om det kan ta tid innan äl och mens komemr igång igen efter det?!? Hade sex då jag skulle haft min äl egentligen och hade BIM idag men ingen mens ännu :) Vad har ni för erfarenheter av det?

• Friida11
    Väntan på en liten skrev 2010-07-26 22:54:26 följande:
    Det är ju bara 24 dagar sedan. jag fick vänta 6 veckor innan allt kom igång igen.
    usch då.. men en del har ju blivit gravida nästan direkt efter ett mf kanske finns det nån chans iaf
  • Friida11

Hallå tjejer!
    Hade BIM den 27/7 dock ingen tant röd ännu :) Hoppas starkt på ett plus! Fick ju missfallet i början av juli så kan ju vara det som spökar men man kan ju alltid hoppas på ett nytt plus :)  

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3