Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
*lägger till bland favoriterna*
Svårt att finna tid just nu. Måste tyvärr jobba även kvällar för att hinna med allt för tillfället
Hoppas på att vara tebax snart igen!
*lägger till bland favoriterna*
Svårt att finna tid just nu. Måste tyvärr jobba även kvällar för att hinna med allt för tillfället
Hoppas på att vara tebax snart igen!
Himmel va spännande Bev!! Jag hade nog aldrig klarat att hålla mig till v. 12 !
Anna i Hult - Om du hade ÄL 13-14 maj så är du bara ÄL + 6 eller 7. Det är för tidigt att testa. Jag har ått plus som tidigast ÄL +10. Så nu testar jag först den dagen. Finns ju andra som plussat några dagar innan än så. Men jag hade då väntat till minst ÄL + 8 iaf! Lycka till!
Själv blir det att testa på lördag! Då är jag ÄL+ 10!
Bev- Havandeskapspenning får man 60 dagar innan beräknad BF om de bedömmer att man är berättigad till det.
Åh Maria204! Det är ju helt fantastiskt! Vilken lycka!
Sommaren- Jätte stort grattis till dig!!
Hapiness- Vilken spännande resa du går igenom! Tänk snart är du en ruvare!
Kan inget annat än hålla med om att det regnar plus i tråden!
Har haft en känsla av att detta skulle bli min turmånad också, men idag känner jag mig inte lika hoppfull längre.. Tror jag är kring ÄL+9. Har haft onda boobisar sen ÄL, men idag har det avtagit. Har haft svaaaag brun flytning idag, och lite svag mensvärk. Fattar nada.. är ju flera dar till BIM. Verkar som kroppen fått fnatt efter missfallet
Grattis Mallanis!!
Är också på ÄL + 10 idag (tror jag) men blev inget plus! Inte förvånad dock! Får se om det blir att mensen kommer igång tidigare (med tanke på bruna flytningen) För nidisar brukar väl vara färskt blod och tidigare än så väl?
Kram till dig Längtan efter Liten! Det är precis som du skriver, man deppar lite grand sen kommer man åter igen. Sitter här själv i sluttampen av mensen. Nu är det fanimej sista gången på bra länge har jag bestämt mig för!
Beklagar, Hapiness! Finns inga ord....
MAJ
Känner mig inte ett dugg gravid! Men hoppas jag är det iaf
BIM ungefär som några av er andra, kring 21 juni. Spännande värre!
Önskar lycka till oss alla!