Fler som snart ska börja med Pergotime??
LillaMy3 och MD77 - Grattis tjejer!!! Sitter här med tårar i ögonen och är så glad för eran skull!!! Underbart med så mycket inspiration från alla era pluss!
LillaMy3 och MD77 - Grattis tjejer!!! Sitter här med tårar i ögonen och är så glad för eran skull!!! Underbart med så mycket inspiration från alla era pluss!
Blev så paff i dag, verkade på flytningarna som att äl är på gång och jag är bara på cd 12. Sist kom äl på cd 20. Tog för säkerhets skull ett ältest som visade positivt! Så jag dubbelkollade med CB och fick en . Så då vet jag vad jag ska ägna mig åt ikväll och några dagar frammåt .
pladdermaja: Du e inte med på listan
ellenkey - Min mens har alltid varit väldigt sparsam, max 2 dagar om ens det. Jag tror att jag alltid haft strul med äl med tanke på den sparsamma mensen och mycket oregelbundna cykler. Det var ju pga de oregelbundna cyklerna som jag sökte hjälp hos gyn och där konstaterades att jag inte har någon äl. Så det förklarar ju min sparsamma mens och oregelbundna cykler. Jag får lite mera mens av pergon, men inte mycket.
k berg - Håll modet uppe tjejen! Jag hade också en depp-dag när mensen kom, sen tog jag mig i kragen och såg frammåt. Fortsätt kämpa!
Godmorgon tjejer!
Hur går det för er alla?
Här är man på äl+5 och den ständiga väntan...
k berg - Härligt med väldigt bra progesteron. Själv hade jag ju skyhöga världen efter första kuren pergo och gyn var mycket nöjd.
Så du ska få göra en spolning, vad ba. Jag har inte fått göra det, men tänkte fråga efter det när vi ska kontakta gyn, efter 6 månader med pergo, om det inte tar sig innan dess. Går du privat eller via landstinget?