• MD77

Fler som snart ska börja med Pergotime??

De tar det bara antar jag. Men jag har aldrig hört någon som "åkt dit"Glad 

Klart att du vågar, det är samma innehåll, bara ett annat namn...

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

Ja men dåså, det trodde inte jag. Då är det bara att beställa utan att skämmasGlad

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

Smurfette77 skrev 2010-08-26 21:07:38 följande:
    Hej allihop! Jag fick recept på pergotime tidigare i sommar men har så klart inte lyckats få något eftersom det är slut överallt, så igår tog saken i egna händer och beställde från goldpharma.com. Hur snabbt kom det fram till er som beställt förut? Om jag får mens (förhoppningsvis inte, så klart) så måste jag börja med dem senast på fredag nästa vecka, tror ni det finns en chans att hinna få dem innan dess?

Det ska ta högst 7 dagar har jag för mig, vissa har fått på 3-4 dagar. Hoppas du inte får mens!Glad

Eddam skrev 2010-08-26 08:57:27 följande:
    Hihi, tackar för stödet!! haha..

Jag köpte Clomiphen Citrate, jag läste runt och det skulle vara lika som Pergo, med samma styrka och allt.
    Nej, jag förstår inte heller varför vissa är så dyra när dom är tom billigare i dyra Sverige...

Det gjorde du rätt i, hoppas att de kommer snabbt! Det är väl värt varenda krona om det funkar.
    Om det inte hunnit komma Pergo tills nästa gång så är det jag som smugglar! Glad 

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77
    Eddam skrev 2010-08-27 09:04:22 följande:
    Förhoppningsvis får du ju ingen mens men annars hoppas vi ju på att Pergo kommer!!

Annars får vi nog snart byta trådnamnet till smuggelligan.. haha..

Vet du ungefär när du borde få ÄL?
    Ja, förhoppningsvis så behöver jag inte någon mer PergoGlad 
    Om jag får ÄL samma dag som förra gången så är det på dag 15-16, dvs. 6-7/9, hoppas att det blir lika stora och fina äggblåsor som förra gången.

Smuggelligan eller Klomifensmugglarna blir nog ett bra namn på vår tråd snartGlad
    sassa07 skrev 2010-08-27 11:46:38 följande:
    ja ni alla smugglare Kanske skulle man våga sig på detta oxå...
    Jag kanske ska ha en omgång hemma om det nu är så att pergon inte dykt upp till Sept när jag ska få en ny kur av gyn...

MD77: Fick du ut pergo nu av din gyn???

Fjällräven: Självklart synd att grav.test visar neg, men är det inte bättre att mensen dyker upp nu istället så att du kan få gå vidare mot en ny äl
     Jag fick ett paket av en kompis som hade kvar sen hon åt för ett tag sen, ibland har man tur!
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

Fjällräven: Vilken dag är du på? Får du inte mens så får du säkert Primolut eller Provera.

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

Fjällräven: Ibland blir man glad när man får mens, men det är inte ofta Glad

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77
    Eddam skrev 2010-08-30 17:13:57 följande:

Det kom inga tabletter idag... Håller tummarna för i morn, det är dag 3, skulle ju vara väldigt trevligt om jag fick börja med dom då...

Är det dag 3 för dig imorgon eller är det 3 dagar sen du beställde? Om du är på dag 3 så hinner det säkert komma inom 2 dagar så att du kan börja på dag 5. Hoppas, hoppas!Glad
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77
    Eddam skrev 2010-08-30 19:13:54 följande:
    Gud vad skönt!! Jag gillar när dom är villiga att leta åt en.. Jag var på 3 olika apotek när jag letade och bara på ett var dom villiga att titta om dom kunde hitta något i nån annan stad..

MD77: I morgon är jag på 3e mensdagen.. Men jag beställde 25e och den 26e hade dom skickat det.. Så jag tror att dom kommer komma i morgon om dom inte fastnar i tullen eller något sånt trevligt.. Obestämd Men som du säger,det går ju att vänta ända till dag 5 innan det är för sent.. Men jag vill NUUUUUUU!!!

Ja, jag kan förstå det, jag är precis likadan Glad Men just den här gången så är jag nöjd med att haft turen att jag fått. Tänk alla som får vänta en hel cykel till bara för att Merck klantat sig med Pergon! Då skulle jag nog blivit galen!Glad

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

Syskonmaking: Attans också! Men  du har en dag till på dig.Glad Imorgon kommer dem!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Imorgon är det dags för mig att börja ÄL-testa, dag 10, men jag känner inte alls samma "smärta" i magen som jag gjorde förra gången jag åt Pergo...blir lite orolig. Det känns som att det kanske inte händer så mycket därnere...någon annan som upplevt samma sak?

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77
    Fimpen72 skrev 2010-08-31 18:48:21 följande:
    jag fick ju fin ÄL första kuren och ingen ÄL alls andra kuren...
    Jaha, det kan bli så alltså...trist...men då vet jag vad jag kan förvänta mig i all afall...men jag ska försöka vara positiv fram till VUL ändå!Glad
    ljusgläntan3030 skrev 2010-08-30 21:54:56 följande:
    Vill bara peppa alla pergoknaprande tjejer här med att jag åt enkelkur och fick inte ens äl av de men ökade dosen till dubbel och har nu Plus-at !! så det går,, men denna kur blev faktiskt avbruten då min bm sa att äggen inte växte igen men jag fick äl ändå så äggen tog bara lite tid på sig..

Lycka till, till er alla!! snart händer det....
    GRATTIS! Äntligen ett plus i tråden!
    Hoppas, hoppas, hoppas!
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??