Fler som snart ska börja med Pergotime??
De tar det bara antar jag. Men jag har aldrig hört någon som "åkt dit"
Klart att du vågar, det är samma innehåll, bara ett annat namn...
De tar det bara antar jag. Men jag har aldrig hört någon som "åkt dit"
Klart att du vågar, det är samma innehåll, bara ett annat namn...
Ja men dåså, det trodde inte jag. Då är det bara att beställa utan att skämmas
Det ska ta högst 7 dagar har jag för mig, vissa har fått på 3-4 dagar. Hoppas du inte får mens!
Det gjorde du rätt i, hoppas att de kommer snabbt! Det är väl värt varenda krona om det funkar.
Om det inte hunnit komma Pergo tills nästa gång så är det jag som smugglar!
Fjällräven: Vilken dag är du på? Får du inte mens så får du säkert Primolut eller Provera.
Fjällräven: Ibland blir man glad när man får mens, men det är inte ofta
Det kom inga tabletter idag... Håller tummarna för i morn, det är dag 3, skulle ju vara väldigt trevligt om jag fick börja med dom då...
Ja, jag kan förstå det, jag är precis likadan Men just den här gången så är jag nöjd med att haft turen att jag fått. Tänk alla som får vänta en hel cykel till bara för att Merck klantat sig med Pergon! Då skulle jag nog blivit galen!
Syskonmaking: Attans också! Men du har en dag till på dig. Imorgon kommer dem!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imorgon är det dags för mig att börja ÄL-testa, dag 10, men jag känner inte alls samma "smärta" i magen som jag gjorde förra gången jag åt Pergo...blir lite orolig. Det känns som att det kanske inte händer så mycket därnere...någon annan som upplevt samma sak?