MD77 skrev 2010-10-20 06:51:19 följande:
Ja, det ska bli kul. Härligt att höra att det är fler som träffat sin drömprins på nätet, då finns det ju hopp
i alla fall
Han ville att jag skulle isa stan lite först sen ska vi gå och äta middag. Han kör bilen hit så han kommer inte at dricka så då klarar jag mig också från att dricka
Även jag träffade min prins via internet, för över 9 år sedan. Lycka till på din dejt!
Vad gäller progesteronet så verkar det ju vara väldigt olika, men bra att du får extra progesteronstöd. Jag har också haft strul med lutealfasen utan Pergo, men fick 12 dagar lf nu men hjälp av Pergo. Fast jag kan ju nästan tycka att den skulle blivit ännu längre med ett progesteronvärde på 204. Men är mycket nöjd med 12 dagar, då jag tidigare endast haft 4-9 dagar.
ellenkey skrev 2010-10-20 09:08:44 följande:
Oj vad ni har skrivit!
Jag förstod inte om äl-sekret var viktigt eller ej? Har iaf inget sekret nu men har haft innan jag fick problem med mina cykler... då blev jag gravid snabbt. Nu har jag äl iaf. stickan visade positivt idag så det stämmer det läkaren sagt att jag skulle ha äl tors-fre.. troligtvis har jag äl imorgon, stickan brukar visa pos dagen innan.. så nu gäller det att få till det också..
Sen kan man ju ha sekretet inuti utan att man märker av det utanpå, så sa min gyn iaf.
Hoppa på din karl och lycka till!