Eddam skrev 2010-10-04 22:49:11 följande:
Tråkigt för er som fått mens!!
Men snart kommer en ny äl så ta och förträna lite till den!
hehe
Jag har ätit mina tabletter på dag 3-7, har haft ett irriterat humör hela tiden, väldigt PMShumör. Från lite innan äl till mensen.
Nu sista cykeln åt jag ju dag 5-9 eftersom tabletterna inte hann komma innan. Vilket tydligen var bra. Men jag har en känsla av att Pergon gav mig tunnare slemhinna och därför blev jag inte gravid medans dom utlänska tabletterna inte gjorde det.. Men det är ju bara min egen teori..
Pladdermaja; Skönt att du nog har äl.. Nu är bara den lite nervösa längtan till mensen..
Fimpen: Hur tidigt har du plussat innan?
Jag testade ju bara dagen innan men nu ångrar jag mig lite och skulle ha velat veta hur tidigt det faktiskt skulle gett utslag.. Men men, det är ju surt att bli besviken oxå...
Sancia: När skulle du på VUL?
Jag har som du börjat må lite illa, med sonen kom det oxå v7 så det är lite för tidigt än.. Jag börjar bli lite nervös för att det ska vara flera därinne...
Syskonmaking - Ja, det borde ha varit äl, så mycket känningar som jag hade. Men blodprovet får utvisa om en vecka.
--------------------------
Nu är det en nervös väntan då jag hoppas på en normal lutealfas eftersom den tidigare har legat på 4-9 dagar. Om en svag eller utebliven äl var orsaken till detta så hoppas jag nu att Pergon har gjort susen och att denna äl påverkar lutealfasen positivt. Mer än så vågar jag inte hoppas på i nuläget. Ett steg i taget...
Hur har Pergon påverkat er lutealfas?