• ellenkey

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Gakken: Ett knep kan vara att ha ett regelbundet sexliv överhuvudtaget så behöver man inte fundera på äl alls, iaf inte mannen. Jag vet ju Men det blir iaf ingen press.. jo jag känner mig lite pressad, lite synd att känna sin kropp så väl.

• ellenkey

LillaMy: Grattis! oj vad det plussas här.

MD77: Synd att du känner på dig att mensen ska komma, jag känner detsamma här fast jag bara är på dag 7 efter äl.. och progesteronet ska ju göra fasen längre, får se om det stämmer..

Vad tycker ni? Ska jag ringa gyn redan nu och få pergo utskrivet? Gyn ville ju vänta denna cykeln, eller ska jag vänta tills mensen kommer. Tänkte att om jag väntar kanske jag inte hinner börja i tid.

• ellenkey

MD77: GRATTIS! Haha jag såg inte dina tester när jag skrev mitt inlägg! Då finns det hopp för mig också som också känner att mensen e på g

• ellenkey

MD77: Lite nyfiken, hur går det till att insemineras? Gör de det bara en gång?

sweetgirl: hoppas jag får vara med i tråden, det får vi veta om en vecka

pladdermaja: Härligt med positivt ältest OCH älflytningar! Lycka till ikväll

• ellenkey

Oktober verkar vara en magisk månad för denna tråd

• ellenkey

Kan nån lägga till mig på listan, vet inte hur man gör så fina blommor BIM 30/10, alltså imorgon. Men jag tror inte att mensen kommer då jag äter progesteron.. väntar till ons för att testa om inte mensen kommit innan.

sassa: Det är ju så tidigt i graviditeten så det är egentligen ingen fara att du dricker en öl, många som är gravida vet ju inte ens om det förrän de gått flera veckor över tiden (antar att de inte hänger på fl haha). Men det kan ju kännas olustigt att dricka, hade nog sagt nåt om att jag åt pencillin eller så.

• ellenkey

Alltså jag vill inte dra ner stämningen men jag är såå nere idag! Fick veta igår att en kompis till mig nyss plussat med fyran, vi har barn i liknande ålder sen tidigare, och enligt henne så gick det på första försöket och att de bara haft sex EN gång den månaden.. gahhh känns positivt då jag själv haft 2 äl på 10 mån och vi har iafg prickat in dem... blir så ledsen.. jag vet att det är fånigt att jämföra sig med andra men gör det ändå

• ellenkey

MD77 och Fimpen: Tack för era ord Har tyvärr bara sympton på att mensen ska komma så jag är säker på att det inte blev nåt igen, ska iaf ringa gyn på måndag.

• ellenkey

syskon: Javisst känns det som skryt på nåt sätt, att liksom poängtera att de bara haft sex en gång och att det var 1a försöket. Å andra sidan är jag inte det minsta avundsjuk på att ha sex så sällan som de verkar ha

• ellenkey

syskon: Haha ja jag skulle sagt nåt sånt, men jag fick istället bita ihop för att kunna säga grattis typ.. men idag känns det lite bättre.. dock testade jag negativt i morse, bim+1 så nu har jag svart på vitt att det inte blev nåt, men jag ska ringa gyn som sagt så att jag hinner börja med pergo denna månad.

sassa: Skönt att du klarade dig på festen, vilken vecka är du i nu förresten?

Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??