• flingan

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Här händer det saker, ältestet var mycket starkare idag. Från att ha varit supersvagt igår. Dag 19 idag. Jag får nog ta flera tester under dagen för att följa utvecklingen. Det verkar ju som att äl verkligen är på gång. Inga känningar ännu, men det kommer väl. Vilken tur att jag "hoppade på" sambon igår Glad.  

• flingan
    MariaK7 skrev 2010-10-03 10:35:57 följande:
    Utslag på ägglossningsstickan idag :) Cool
    Idag är det dag 23 så hade gett upp hoppet, ska ta blodprov i morgon.....

Nån mer som haft så sent?

Spännande, då ligger vi lika i tiden då även jag fick positivt idag. Jag brukar också ha sen äl, kring dag 23 faktiskt. Idag är jag på dag 19, så Pergon verkar ju ha skyndat på det hela lite. Då får du ta och "hoppa på" din karl idag.
  • flingan
    sassa07 skrev 2010-10-03 09:42:57 följande:

Urk! Jag mår illa! Skit illa! Så här jag aldrig känt.... men jag ska inte klaga ger det med sig nåt positivt så är det bara att bita ihop!
    -------------------------
    Utan för ämnet... men den 4e juni ska jag bli fru  Vi har bestämt att planera bröllop ist för bebis. Vi ska fort försöka få barn men för att få tankarna på annat har vi bestämt detta...

--------------------------

På era män bara  

Man får gratulera! Vad spännande att planera bröllop.
  • flingan

Kunde inte hålla mig borta från ältesterna, så jag gjorde ett till nyligen och det var positivt, utan tvekan. Gjorde då ett CB och fick  Glad. Tuta och köra!

• flingan
    MariaK7 skrev 2010-10-03 12:39:29 följande:
    He he, japp ska ta o hoppa på han =)  sedan är det bara o hålla tummarna...
    Kul att vi ligger lika i tiden, nu får vi hoppas att vi plussar!!

Man längtar ju så otroligt mycket =)
    Nu gäller det först och främst att ligga i, sen vänta och hålla tummarna! Kul att följas åt.
  • flingan
    Eddam skrev 2010-10-03 16:18:22 följande:
    Vad roligt för er alla som ägglossar!! Jobba på nu!!

Sassa: GRATTIS!!! Vad roligt!! Är det något som varit på tal länge eller har karln precis friat?

MariaK7: Är det någon mening med att ta blodprov i morgon om du ägglossade idag? För mig blev det precis samma fast jag ägglossade på dag 20 eller 21 och jag väntade en vecka för att ta blodprovett så nivåerna hinner höjas tillräckligt.

Gakkenlive: Haha, ja NÅN var nog du! hihi, orkade inte leta igenom tråden.. haha Men ville inte bara skriva  att testerna är sååå bra för dom funkar för mig utan var ju tvungen att berätta att det tydligen inte är så för alla.. haha
    Tråkigt med mensen.. Som vi säger här, bryt ihop och hata livet lite och kom igen när du är klar. Det känns så grymt mycket bättre efter att man tillåtit sig att bryta ihop lite..

Fimpen: Ja dom är rätt smala, men det gör mig iofs inte så mycket.. Kanske är bra så man itne kan analysera dom så mycket.. hihi
    Jag har inte heller alltid berättat att jag har ägglossning.. Då tror jag dom känner att det blir mer spontant och inte så tvingat.. Denna månad sa jag innan jag fick ägglossning att det nog inte blev nån denna månad, sen att det faktiskt blev iaf några dagar senare det berättade jag inte.. haha.. Och det gick ju bra.
    Ja det känns ju lite dumt att beställa tabletterna OM du är gravid, så mycket pengar är ju inget man bara vill  kasta i sjön sådär.. Och tabletter är ju rätt svårt att sälja vidare om man inte gillar fängelselivet förstås.. hehe

Pladdermaja: Jag dubbelkollade oxå med Clearblue när det blev positivt med dom billiga stickorna för att vara säker.. Känns bäst så, och jag är ju inte den som hatar att testa direkt.. hehe..
    Det är kul att testa, lätt att bli beroende.
    Hur mår du då, känner du något?
  • flingan
    MariaK7 skrev 2010-10-03 17:28:09 följande:
    Ja jättekul o följas! vi ligger ju verkligen exakt i tid...hehe, Lycka till o myyyyys på ! ;)
    Mysa ska det bli Skrattande
  • flingan

Har ni mera känningar vid äl med Pergo? Jag vaknade i natt av illamående och ordentlig mensvärk, ugh! Men anntar att jag bara ska vara glad. Är dessutom uppblåst som en ballong Skäms.

• flingan
    MD77 skrev 2010-10-04 06:49:38 följande:
    a, det är stor skillnad med Pergo. Jag har aldrig vaknat av det men det känns betydligt mer och ÄL känns en hel del det med. Mellan ÄL och mens hade jag känningar hela tiden och uppsvälld också. Vad jag förstått så gör ju Pergon att allt känns mycket mer eftersom att hormonerna "goes wild!"Glad
    Ja, nog har mina hormoner "gone wild" alltid. Har haft ont i magen hela dagen, dock inte lika mycket som i natt.
    sassa07 skrev 2010-10-04 09:42:05 följande:
    Jag mår oxå illa!! Har inte känt så är innan! Men leder det till något positivt så biter jag ihop kan jag lova

Gakkenlive: Vi ska snart oxå få ett plus!!

MD77: Jag fick göra VUL på dag 10 denna gången, och det var tydligen oxå lite för tidigt för att se. Är det inte bättre att man får komma nån dag senare när man har en längre cykel???
    Ja, visst biter man ihop när det är för en god saks skull. 
  • flingan
    GakkenLive och barnlängtan 2011 - Tråkigt att mensen kom. Det får bli nya tag nästa månad, håller tummarna för er båda.
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??