LillaMy3: GRATTIS! Vad kul! Verkar vara mångas månad denna månad, hoppas det fortsätter att vara så för oss andra
GakkenLive skrev 2010-10-27 20:11:04 följande:
...haha....Jo jag vet.
Det ska ju normalt vara så, men det är alltid den lutela (skrev jag rätt nu =P) fasen som kortas ner för mig, hur sjukt det än är...
Nåja....får bara se när mensen kommer nu då.
Hur är det för er andra då det gäller molvärk nedtill?
Förr månaden då jag åt pergo så hade jag typ konstant molvärk nedtill från äl till BIM, nu har jag merea sporadiskt...
Funderar på pms symptom =P...eller en biverkning från pergokuren som var...
Jag har i alla kurer också haft molvärk från ÄL till BIM mer eller mindre. Denna gången upplever jag inte att det är lika mycket, kan vara så att kroppen kanske vant sig eller så är det jag som vant mig och inte känner lika mycket
Just nu har det ökat lite och jag känner mer "därnere", ilningar och milande värk, det är väl mensen som är på gång vilken dag som helst antar jag.
Denna dagen brukar vara min BIM-dag eftersom jag endast har 9 dagars lutealfas, men eftersom att jag tar extra progesteron så förlängs den, men jag vet inte hur länge...den som väntar får se...
Det är bara så tråkigt när man känner på sig att det är kört...all luft går liksom ur en...