• MD77

Fler som snart ska börja med Pergotime??

barnlängtan2011 skrev 2010-10-19 21:06:42 följande:
    Grattis till äl MD, hoppas det tar sig denna gång! Blir det tredje gången nu?
    Tack! Japp, nu blir det tredje gången gillt Glad Bara att hoppas och hålla tummarna!
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77
    barnlängtan2011 skrev 2010-10-19 21:24:05 följande:
    MD: spännande med dejt!
    Själv träffade jag min prins på nätet, tycker det var ett superbra sätt att träffa män via. Fick dock träffa många, ca 20, inna jag hittade honom. Men jag hade himla roligt under tidenFlört

Hoppas ni får en trevlig dejt, vad ska i göra? Hur gör du med alkhol, säger du att du är nykterist?
    Ja, det ska bli kul. Härligt att höra att det är fler som träffat sin drömprins på nätet, då finns det ju hopp
    i alla fallGlad 
    Han ville att jag skulle isa stan lite först sen ska vi gå och äta middag. Han kör bilen hit så han kommer inte at dricka så då klarar jag mig också från att drickaGlad 
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77
    Eddam skrev 2010-10-20 15:39:38 följande:
    Tack! Det gick jättebra, ett litet pickande hjärta och i perfekt storlek..

Någon frågade om progesteronprovet.. Jag hade 26 en vecka  efter äl och det var ju bra..
    Åh vad härligt! det måste ha varit underbart att sett den lillaGlad Och att allt såg bra ut, GRATTIS!
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

Ellenkey: Jag började ta progesteron dagen efter ÄL. Visste inte att det fanns i tablettform, vad är det för tabletter?

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77
    sassa07 skrev 2010-10-21 21:20:23 följande:
    MD77: Lycka till på dejten

Trevlig helg alla ni underbara här i tråden
    Tack! Det ska bli kul...hoppas jagGlad

Trevlig helg till dig också!
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77
    ellenkey skrev 2010-10-23 08:50:20 följande:

Nu är äl definitivt över, testade i morse neg så jag börjar med progesteronet imorgon bitti!
    Ja, ÄL borde definitivt vara över nu Glad 
    Vad är anledningen till att du tar progesteron? Jag tar det för att min lutealfas är lite kort...
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

ellenkey skrev 2010-10-23 10:07:18 följande:
    MD: Jag tar också det för lutealfasen, har 7-8 dagar i vanliga fall. Hoppas på att plussa dag 14 efter äl nu

Ok, hoppas att det funkar nu då!Glad När har du BIM?

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

GRATTIS!!! Vad kul! Det måste kännas helt fantastiskt. Hur ska du fira? Glad

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

Var tvungen att leta upp vår BIM lista. Måste ju hålla koll på allaGlad 
    Jag flyttade dig sweetgirl, hoppas det är ok?

Sassa är nästa på tur! Glad  Hon är väl i Barcelona nu har jag för mig...får höra när hon kommer hem, spännande!

{#emotions_dlg.flower}  BIM-lista  {#emotions_dlg.flower}

Catlover: BIM 11/10
    Rose83 : BIM 14/10
    mira69: BIM 20/10
    Sassa07: BIM 24/10
    MD77: BIM 31/10
    k berg: 1/11
    GakkenLive ca 1/11
    LillaMy3 BIM ca 1/11
    Barnlängtan ca 7/11
    Fimpen72: - BIM 16/11

Gravid Gravida Gravid

Sancia:  BF 11-06-04
    Syskonmaking BF 11-06-11
    sweetgirl89
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77
    Eddam skrev 2010-10-23 21:11:47 följande:
    MD77: Hur har daten gått????
    Det var trevligt men tyvärr inte mer än så... Han var lite för tafatt för mig, jag behöver en man som vet vad han vill och kan ta för sig. Den här killen svarade nästan alltid en fråga med "Vad tycker du?" Han verkade ha väldigt dåligt självförtroende...det är inte så attraktivt tycker jag Glad 
    Men det är väl bara att säga som vi brukar i den här tråden, "Bara att ta nya tag och hoppa upp på hästen igen!"Glad
    Hoppas, hoppas, hoppas!
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??