FannyB skrev 2010-09-29 19:04:50 följande:
Hej!
Tänkte fråga om jag kan få hoppa in här jag med..?
Jag väntar på att få börja min första pergo-kur, har BIM 4/10. Vi har inga barn sen tidigare - men vi vill såå gärna!! Är lite orolig för läskiga biverkningar av pergon, hur har ni andra det med sånt? Men samtidigt känns det skönt att äntligen få ge naturen lite hjälp på traven...
Känner med er alla!
Hellu .Ny här jag med. =) för typ en vecka sen eller nått...
Tog min första kur, fick en dubbel den här månaden (9-13 sept) älstegring på supermax den 20e, och har BIM den 4 oktober.
Mina biverkningar var nog:
Huvudvärk,eller rättare sagt migrän.Min första på typ 2 år. Hemskt. Tror det har med den att göra.
En kraftig äl Har nog aldrig fått så starkt på äl stickan, den var fasen mer lila än röd, o då hade det inte gått mer än 5 minuter...
Fick också mer ont i äggstocksområdet....
Sedan är det ju det där med svampinfektionen.Den kan ha kommit av pergon, eller för mycket sex ;), fast jag har nu inte haft knappt mer eller mindre än andra månader....
Får nu bara se hur jag blir på PMS stadiet.Läst att har man ont o problem där sedan tidigare så kan man få väldigt ont då...Men det vet jag inte om det stämmer....
Har eg inte "symptom" på en graviditet, tror jag.Molar nedtill emellanåt. Men det kan bero på pergon.
och småömmande bröst,Men det är liiiiiiiiiiiiite.
Har en hemsk förkylning och nymasserad av min naprapat för mina skuldror som jag sliter med,så jag har typ ont överallt....haha.