Fler som snart ska börja med Pergotime??
-------------------------------------------------- ---------
Idag kom mina tabletter! Så nu har jag börjat med dom.. Vi får se hur det utvecklas..
Jag började med första tabletten idag!
Jag äter Clomiphene Citrate.. Känns lite halvmysko eftersom allt står på grekiska så jag kan ju inte ens köra googletranslate med det, har ju inga sådana bokstäver på mitt tangentbord.. haha
Smurfette77: Roligt att vi äter samtidigt.. Ska bli spännande och se om dom funkar..
MD77: Hejja hejja!!!
Sassa: När räknar du med att ha BIM? Eller har du bestämt något datum dom du ska börja med "menstabletter" igen?
Grattis Fimpen, det där ser ut som ett plus tycker jag! Väldigt uppmuntrane att någon får plus på första omgången!
Vad tråkigt att strecket försvunnit Fimpen, men som sagt, det kan ju komma tillbaka igen!
Ja här händer ju inget spännande, dag 3 med pergo idag och jag känner mig helt ok Jag tempar också och det ska bli spännande att se om det blir någon skillnad den här månaden.
Jag brukar alltid ha ägglossning mellan dag 14-16 så jag hoppas det är likadant nu? Jag har haft så himla mycket känningar i äggstockarna sen i förrgår (som var sista pergo-dagen) så jag blev nästan lite orolig att den kommer tidigt. Men nu verkar äntligen min huvudvärk gått över! Och idag såg jag äggviteflytningar (jag brukar ha det i fem dagar innan Äl, så det kan ju stämma med tiden) så jag hoppas det blir en riktigt bra ägglossning nu
Hej allihop Usch vad väntan på ägglossning är lång! Jag har blivit superförkyld så jag hoppas att det inte kommer sabotera ägglossningen? Jag har haft lite tecken på ägglossning de senaste dagarna,men än så länge inget positivt ÄL-test, hoppas på ett idag...