LillaMy3 skrev 2010-10-21 20:03:08 följande:
Snart ett år sen vi började med Pergotime denna gång. Sonen blev till på första pergokuren hösten 2008.
Jag har inte så mkt äggviteflytningar heller och har ganska sparsam mens, men det verkade ju funka med sonen i vart fall. Blev gravid på kur 3 nu i våras, men det varade inte så länge tråkigt nog. Så uppenbarligen kan jag bli gravid, men det är lite segt att det tar sån tid. Trodde ju helt naivt att det skulle gå på första försöket som med sonen... Men ikke.
Nu har jag haft äl typ i söndags. Känner inte något som tyder på graviditet. Hungrig som en varg, men det brukar jag bli mellan äl och mens. Förvisso också när jag varit gravid... Så såklart hoppas jag. Men vi får se. Har lite lust att tjuvtesta innan BIM. Får se vad jag gör nästa vecka.
Hej!
Vi har försökt i ca 14 månader nu (gud vad tiden går fort...), hände ingenting förrans jag fick en spolning av äggledarna i Maj, sen blev jag gravid men det slutade med MF efter ca 1 vecka. Sen dess har jag blivit gravid 2 ggr till men båda har slutat i MF. Läkaren på kliniken jag gick hos tappade intresset för mig efter det, träffade en annan läkare på samma klinik som menade på att jag är för gammal, och att jag gått och inbillat mig att jag var gravid m.m..
Hur som helst bytte jag klinik och min nya läkare säger att det är mina dåliga ägg som gör att jag får missfall.
Därav Pergo+Otrivelle+ Trombyl+Progesteron om jag plussar....