MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 19:40:54 följande:
Ska... sen... eller imorgon... hehe
*utmanar ödet*
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
SKÄRPNING!! Annars kommer du få sooota på ons! kan allt hitta på ett o annat bus då om du ska bråka!! ;P
Flåt.. Det var jag.... O jag är sååååå sugen.. Men orkar inte hämta men samtidigt tycker jag det är lite väl att beställa hemkörning när man har en pizzeria bara nån gata bort... Hmmmm... Skulle kunna få "hemkörning" via min "gitarrlärare" men jag vill inte utnyttja honom eftersom han verkar intresserad medan jag inte har intresse av nåt annat än vänskap där..
AJDÅ! Förstår dig gällande gitarrläraren..det är en fin balansgång att gå det det.. men vill liksom inet tippa över..
Nej precis.. så himla typiskt att det alltid är så.. Är man inte intresserad men känner att man skulle kunna bli jättebra vänner så blir den andra intresserad, men om man själv blir intresserad av nån är den inte intresserad eller nåt annat knas som för nyseparerad eller ska plugga utomlands om en månad eller nåt liknande..
Mmmm... dåååligt tajming jämt o ständigt... får hoppas det är värt det o att det står en riktig prins o väntar i slutet utav resan! Eller iaf en själsfrände ;P