• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 19:37:23 följande:
    Tjock korv kanske? Oskyldig
    Eller PRINSkorv ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 19:40:17 följande:
    som att kasta prinskorv i en korridor..... ploppade upp i skallen nu Tungan ute
    *hehehehehhehehehehhehehehehehehe..ja men en PRINS-Tjockkorv då ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 19:40:54 följande:
    Ska... sen... eller imorgon... hehe

*utmanar ödet*
    GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    SKÄRPNING!! Annars kommer du få sooota på ons! kan allt hitta på ett o annat bus då om du ska bråka!! ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 19:44:10 följande:
    nja, det var väl kanske min framtidssyn som var lite grumlig, inte din framtid
    PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!! Det känns allt lite bättre o hoppfullare ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 19:45:42 följande:
    Jag ska äta om en stund... stekta ägg med massa tabasco på *mums*

Hmm.. undrar om jag ska släpa med mig en livvakt på onsdag???? {#emotions_dlg.djavulsk}
    *hehe..se bara till att äta ordentlgit tills dess så går du säker... e nog AC som borde ha livvakt när VI kommer dit ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 19:45:34 följande:
    blodkorv Förvånad
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA så färsk att den fortfarande pulserar ;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-26 19:45:47 följande:
    Jag kan ju inte för jag har barnen då... Vi får dra ihop nåt när jag kan..
    Jag har juh iofs med mig gumman då också..*hehehehe... men förstår, du får se till att tajma lite bättre ;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-26 19:50:34 följande:
    Flåt.. Det var jag.... O jag är sååååå sugen.. Men orkar inte hämta men samtidigt tycker jag det är lite väl att beställa hemkörning när man har en pizzeria bara nån gata bort... Hmmmm... Skulle kunna få "hemkörning" via min "gitarrlärare" men jag vill inte utnyttja honom eftersom han verkar intresserad medan jag inte har intresse av nåt annat än vänskap där..
    AJDÅ! Förstår dig gällande gitarrläraren..det är en fin balansgång att gå det det.. men vill liksom inet tippa över..
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-26 19:52:19 följande:
    Men hon har en, jag har 2 minibarn....
    Men MP har ingen med sig så hon kan låna en utav dig ;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-26 19:53:52 följande:
    Nej precis.. så himla typiskt att det alltid är så.. Är man inte intresserad men känner att man skulle kunna bli jättebra vänner så blir den andra intresserad, men om man själv blir intresserad av nån är den inte intresserad eller nåt annat knas som för nyseparerad eller ska plugga utomlands om en månad eller nåt liknande..
    Mmmm... dåååligt tajming jämt o ständigt... får hoppas det är värt det o att det står en riktig prins o väntar i slutet utav resan! Eller iaf en själsfrände ;P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D