Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

go kväll tråden  hoppas man vågar sig in här nu :P , haft en riktig skit dag egentligen och massa stress och blir väl nått liknande i morgon tyvärr , sen besikting på onsdag trots vi inte hinner bli färdiga bli lika kul hmm man borde ju egentligen ta semester o komma tillbaks på fredag när allt är över helt enkelt men så kan man ju inte göra :(.
    ussch inte alls på bra humör och så kommer dator strula när man ska börja fixa lite jobb grejer nu :S.
    tur man är lite ledig snart hoppas bara att man får träffa TS lite under ledigheten :).
    nu har jag klagat färdigt för denna gång :P .

• daddy XL
    Richard w skrev 2010-12-13 20:11:33 följande:
    Hallå alla glada underbara människor :)
    hallå där:)
  • daddy XL
    Richard w skrev 2010-12-13 20:18:18 följande:
    hallå du, dom som är "..."
    en trött sådan, har precis bestämt att på torsdag så blir det återgå till det "normala" med barnen och hitta på massa saker med dom framöver  eftersom jag jobbat så mycket på sistone så  ska försöka planera in ledigheten runt jul så är det lite lättare att planera in nått :)
  • daddy XL
    Richard w skrev 2010-12-13 20:54:45 följande:
    Då får vi väll göra det då

Jag och tentor och prov har aldrig varit en bra kombination, tur då att man började jobba istället :)
    exakt samma här har väl iofs aldrig pluggat ordentligt innan ett prov har ju läst men inte pluggat direkt kanske :S OCH eftersom jag e "..." så läser jag ju ALDRIG instruktioner heller haha
  • daddy XL
    Richard w skrev 2010-12-13 21:05:54 följande:
    haha helt rätt, jag läste till provet samma dag som det va, typ 10-15 min innan lektionsstart, minne som en guldfisk har man ju jo du som är "..." behöver väl aldrig instruktioner :P
    samma här , gillade att forska o skriva små "uppsatser" kom jag ihåg eftersom man bara läste och skrev ner det med egna ord och slapp komma ihåg nått av det , matte läxan va ju bäst eftersom man hade facit längst bak haha
  • daddy XL
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-15 12:18:38 följande:
    Idag känner jag mig som något katten släpat in, tuggat i sig och spytt upp...... satt på msn till 4 inatt... hehe.....
    ojdå där ser man skulle "vi" nog oxå göra om jag inte kunde hålla mig vaken men jag somnar ju huxflux hahah.

God kväll tråden :)
    nu har man iaf påbörjat städning här hemma men orkar inte  fortsätta nu faktiskt och trodde det skulle bli lugnt efter besiktningen idag ju MEN blir bara  köra på och jobba lika mycket fram till den 28e dec  istället :(
  • daddy XL
    cajsasmamma skrev 2010-12-15 20:02:54 följande:
    God kväll

hmm tråkigt att du inte kan ta det lite lugnare nu
    men men får se det positiva i det jag får ju massa ledighet  att ta ut och blir lite extra pengar oxå och det kan behövas då det är födelsedagar i familjen lite  här o där fram till april :).

och ska väl oxå ta fram lite mer jul grejer faktiskt men får bli i helgen :)
  • daddy XL
    Plantagen skrev 2010-12-17 16:53:01 följande:

" target="_blank">

Vaggar igång denna fredagkväll :)
    nice ;) . och GOOO KVÄLL TRÅDEN :)

helt slut här men e barnledig  iaf och ska bara ta det lugnt i kväll men jobb och handla julklappar på schemat på lördag :)
  • daddy XL

näe tyvärr inte  så blir jobba i morgon istället och blev nästan ett måste nu tyvärr :( men blir bra sen ju som tur är :) och nu ksa jag sitta o fixa lite jobba saker hemma :)

• daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-12-19 19:50:30 följande:
    Jag har en jättebra egenskap att jag fastnar o tittar på kassa filmer bara för att se hur dom slutar.. Daddy somnar o jag sitter o glor på film ensam o kan inte stänga av tvn innan filmen är slut trots att jag ska upp tidigt o köra 120km.. Men jag har ju aldrig påstått att jag är smart..
    nästa gång så ska du få somna först ;) ska kämpa in i det sista  :P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D