Inlägg från: figurehead
|
-
-
så kvittrande busken, vad hade du på hjärtat?Cee skrev 2010-06-29 21:02:01 följande:ÄNTLIGEN!!!!!!!
-
tiden som är angiven i programmet är att det håller på mellan kl 19 och 23.MysTic PrincesS skrev 2010-06-29 21:05:14 följande:Detta ÄR ingen bra vecka för MP
* Det är för jävla varmt ute *lång ramsa som får kriminella att svimma*
* Självklart bökar det med hämtningen av sonen imorgon... *morr*
* Ska spela paintball på lördag och självklart ska det bli varmare än i helvetet då
* Jag får inte en enda sovmorgon trots barnledighet
* Och efter denna barnledigheten är jag inte barnfri på 4 veckor
Btw.. när började det i stadsparken imorgon? -
Ok, men då byter jag plats med FIgure igen dåCee skrev 2010-06-29 21:07:47 följande:Äsch..det var inget
-
Efter att du träffat mig och kvittrande busken imorgon så kommer du glömma allt det där tråkigaMysTic PrincesS skrev 2010-06-29 21:05:14 följande:Detta ÄR ingen bra vecka för MP
* Det är för jävla varmt ute *lång ramsa som får kriminella att svimma*
* Självklart bökar det med hämtningen av sonen imorgon... *morr*
* Ska spela paintball på lördag och självklart ska det bli varmare än i helvetet då
* Jag får inte en enda sovmorgon trots barnledighet
* Och efter denna barnledigheten är jag inte barnfri på 4 veckor
Btw.. när började det i stadsparken imorgon? -
ok, men kanske bäst du frågar mig vad du ville innan jag går och kikar på fotboll igenCee skrev 2010-06-29 21:12:17 följande:mmm... fast om jag minns vad jag ville ac så kanske jag hinner glömma det igen innan ni bytts plats ännu en gång..o då blir det ingen dans juh
-
det får vi verkligen hoppasMysTic PrincesS skrev 2010-06-29 21:12:05 följande:Ok... då slipper jag la blödanda magsår av stress iaf
-
säger som fransosenCee skrev 2010-06-29 21:15:37 följande:Gömde juh i alla röran o omständigheterna med att få hit dig.. :S
Quoi? -
jag förstod inte meningen du hade skrivit,Cee skrev 2010-06-29 21:18:50 följande:säger som Manuel.. Que?
Jag undrade bara om du var pedant...
nej jag är inte särskilt pedantisk, -