AVA klinik i Riga
Förstår jag det rätt att ni ska försöka naturligt?
Tempar du? Det är kanske lite sent att börja med den i innevarande cykel iofs... Men kör på billiga ÄL-stickor och ligg varannan dag. :)
Förstår jag det rätt att ni ska försöka naturligt?
Tempar du? Det är kanske lite sent att börja med den i innevarande cykel iofs... Men kör på billiga ÄL-stickor och ligg varannan dag. :)
Någon som gjort FET på Ava?
Berätta gärna hur de går tillväga behandlingsmässigt...
vi kommer göra det men ännu inte fått någon plan...
Nej...
Hej svej! Någon som har lutinus och prednisolon över som jag kan få köpa? Pma mig i så fall!
Åh, grattis!! Det är så spännande att följa andra i samma sits, skönt också att fokusera på andra än sig själv! Slemhinnan är en sak jag funderat på, min gyn är mkt noga m att kolla så att den är treskiktad, vilket han säger är lika viktigt som måttet. Varken IVF Riga eller AVA Riga har dock sagt ett knyst om det... hmm... men det finns ju så många olika åsikter om vad som är viktigt, så det är väl därför antar jag. Min har ca 10 dagar på sig att tjocka till sig från 6,3 som den var i torsdags, så det tror jag den klarar. Som du säger, 7 och uppåt SKA ju vara ok. Hur som helst, håller alla tummar och tår för ett stort fint PLUS för er. Vilket försök i ordningen?
Hej! Nej alltså, jag är en aning harig när det gäller att vara ensam i "främmande" länder, känner mig pytteliten när jag går omkring ensam på stora flygplatser. Och för att inte tala om mitt urusla lokalsinne! Går vilse när jag svänger runt ett hörn... Samt att ET känns som en lite större grej, vill att vi är där båda om jag får välja. Så han släpas med!
Ha ha, jag HAR varit på flygplatsen men har noll minne av den... Hur som helst så ska ju mannen med så jag går efter honom... med ett krampaktigt tag i kavajen. Nej då, så farligt är det inte men det känns bra att han är med.
Albert hotel va? Där sov vi också en gång! Helt ok och SÅ skönt m kliniken så nära. Fast nu är det ju AVA som gäller och bara över dagen, åker hem nästan direkt efter. Fast lite hinner vi pusta ut emellan.
Hej på er!
Imorgon är det (ta i trä) äntligen dags f transfer! Varit otålig stundvis men nu känns det som att jag knappt hunnit blinka sedan jag kontaktade AVA ang ÄD första ggn i... februari någon gång.
Hela TIO blastos blev det, varav iaf nio är av mkt bra eller bra kvalitet (vad de kan se). Resultat av PGS får jag på plats imorgon. Ett embryo in. Pirrigt! Spännande! Roligt! Ja, ni vet ju...
Kramar
Hur har det gått Maran 73?
Tack, bara fint! Precis hemma i Stockholm igen m ett stort, superfint embryo med normal kromosomuppsättning i livmodern. Jätteglad! 8 normala i frysen. Kul träffa koordinatorn och läkaren "in person", mkt trevliga! Hoppas hoppas på plus men det är ju en känslig process så det känns toppen att ha så många i frysen om det inte går vägen denna gång. Testdag redan nästa torsdag, är ju dag 6 idag för embryot.
Tack för lyckönskningar, håll tummarna snälla! <3