AVA klinik i Riga
Ni som går på gamla AVA har Veronika koordinatorn bytt mailadress?Försökt nå henne ett par gånger förra veckan ännu inte fått svar?Hon brukar nämligen alltid svara snabbt...
Ni som går på gamla AVA har Veronika koordinatorn bytt mailadress?Försökt nå henne ett par gånger förra veckan ännu inte fått svar?Hon brukar nämligen alltid svara snabbt...
Hej på er! Jag har ju läst massor av gånger i tråden om hur kladdigt det är med Lutinus och nu vet jag det av egen erfarenhet.
Jag blir bara lite oroad över att det är så mycket som kommer ut. Har det varit så för er andra också. Får man verkligen rätt nivåer av progresteron när en del kommer ut?
Hejsan alla härinne.????
Nu är vi på gång. Ska börja med pillerna ikväll....
Jag har en del frågor till er som är lite mer erfarna på detta( vårt första försök)
Hur har ni åkt dit? (Ava Riga) hur tidigt/sent kan man boka resa?
Vi kommer att stanna hela tiden så ni som gjort det var har ni bott? Bra? Dåligt?
Mat? (Vi kommer att ta med vår 6-åring)
Vad kan man hitta på med en 6-åring om någon vet????
Jag är inte ens van resenär så jag vet knappt hur man bokar flyg heller.??
Tacksam för all hjälp jag kan få.
Kram på er????
Ultraljud idag. Som jag misstänkte hade jag en liiten vätskefylld blåsa på ena äggstocken. Den får sitta där och förhoppningsvis försvinna själv.
Slemhinnan var 5,7 mm.
Riga ökade progynon en aning och tillsatte e-vitamin. Nån annan som fått det?
400mg per dag. Ganska redig dos enligt apoteket ;)
Hej!
Imorgon ska jag börja medicineringen för mitt andra FET-försök. Denna gång med högre doser av östrogen för att bygga upp slemhinnan bättre.Är det någon som blivit ordinerad Trental och Vagifem av AVA Riga för att få tjockare slemhinna? Jag har blivit det? Trental visade sig att det ej går att få i Sverige då det är licensierad. När jag skrev det till AVA så sa de att jag istället kunde dubbla E-vitamin till 800 mg/dag. någon annan som fått så hög dos? Vagifem skrev de att jag kunde ta istället för Estradotplåster men när jag sa det till min lokala läkare så menade hon att det inte alls var samma potential i Vagifem utan att Estradot var mycket bättre så hon skrev bara ut Estradot. Någon annan med erfarenhet synpunkter på detta?
Någon som har en kontakt som skriver om utländska recept i Malmö/ Lund området?
Ni som gjort ÄD, hur många ägg fick er donator ut, hur många blev befruktade? 3 eller 5 dagars? Ålder på donator. Nyfiken på era svar. Vi har valt en donator som är 26