Spraystart i maj (Synarela)
Hur räknar man ut mens när man gjort IVF??? Tack för uppmuntran JaneD! Trevlig midsommar Jag är oxå väldigt trött på vagissarna o dessa tider, helst den mitt på dagen.
Hur räknar man ut mens när man gjort IVF??? Tack för uppmuntran JaneD! Trevlig midsommar Jag är oxå väldigt trött på vagissarna o dessa tider, helst den mitt på dagen.
FrejaP: Guud vad jag känner igen mig i det du beskriver! Jag hade en bra midsommarafton, trots att något fattades. 1 kompis till mig behöver bara se en man så blir hon gravid verkar det som... hon har 2 barn. 1 kom till efter ett krogbesök fast de inte var tillsammans. Visst är det orättvist?! Jag tar vagissar 3 ggr/dag, inte kul.
Desamma för mig, avis på er som känner symtom. Själv är jag bara så trött och har mensvärk av och till hela dagarna. Psykiskt påfrestande är det alltid. Kan ju inte tänka på annat heller. I morgon skall vi på en liten semester några dagar, skall försöka koppla bort barn då. Dock inte så lätt.
Håller tummarna för oss alla i tråden! När har du testdatum? ska du kolla tidigare? Ha en trevlig/fin kväll
Underbart härligt! Var gick du in och gjorde grav. på FL? ska kolla runt nu... Man är ju osäker därför att symtomen liknar mens. Dessutom kan det ju vara progissarna som ger dessa symtom. Har TD 7/7.
Hej!
Är på RD 11 idag. Känner mig så nervös att "mensen" skall komma vilken dag som helst. Har ju mensvärk av och till hela tiden. Är oxå trötter. Funderar på att testa den 2/7. TD 7/7. Om inte tant röd kommit förståss. Lycka till ni andra! Känner med Er Kram
Hej på Er!
Jag har varit på semester har därför inte kunnat skriva till er och berätta hur allt går. Nu är jag hemma igen. Har testdag 7/7 = Dag 19. Men funderar att testa i morgon då det är dag 14. Vad tror ni om det??? Känner mig trött, har lite mensvärk av och till. Liten brunaktig flytning idag. Vill så gärna vara gravid nuu! Vet inte om jag törs se . GRATTIS till er som redan plussat! Kram
JaneD: Vad gjorde du hos läkaren idag? Jag har ingen läkartid. Skall höra av mig början på aug. å berätta hur allt gått. Kram igen
Guud va bra med en sådan tid! Testade idag på RD 13 . J-vla skit, känner mig på så dåligt humör nu. Känt det på mig. Mitt riktiga TD är den 7/7. Testar då oxå. Var skall jag få energin o orken ifrån. Börja om från början i aug. Hur skall jag orka, bara undrar... Blir ju deprimerad på kuppen.
I morse kom mensen igång på allvar. Känner mig så trött och orkeslös. Ingen idé att testa 7/7 nu. Får nu avvakta till den 2/8 då kliniken öppnar efter sommarstängningen och boka en ny tid för vidare planering. Nu måste vi börja betala själv oxå. Fick ju bara 1 gratis försök via Umeå. Lycka till nu alla som har plussat denna period.
Mitt landsting V-norrland betalar bara 1 IVF försök. Sen måste man betala själva. Har någon hört nått om Falun??? Vi ska köpa 3-pack i höst, så fort som möjligt hoppas jag. Ska ha samtal med läkaren i aug. efter semestern.
Tack Loppi! Vi skall välja 3-pack i Falun i aug. Kosta vad det kostar vill... huvudsaken är att vi oxå får bli föräldrar!!! Har oxå hört gott om Falun.
Visst är det trist! jag känner med dig Pixels. Kramar till dig. Jag vill gärna följas åt efter sommaren med Er! Detta är så psykiskt jobbigt. Ser runda magar överallt känns det som...
Tänker på Er. Hoppas vi lyckas efter sommaren, skulle vara såå himla roligt!!!! Var går ni någonstans?