• Lillan15

Spraystart i maj (Synarela)

Hej! Jag börjar oxå spraya med Synarela 12 maj. Sprut start 2 juni. Hoppas, ber och önskar att detta skall funka. Önskar mig en mars baby 2011. Lycka till alla! {#lang_emotions_apple} 

Toyota10
  • Lillan15

Jag skall ha Menopur. Vid förra försöket tog inte medicinerna. Blev därmed inget ÄP. Kände heller inget av med. den gången. Hoppas på tur nu. Fått en rejäl ökning av doserna den här gången. Längtar att få starta nu.

• Lillan15
    Hej på Er alla i tråden! Det är 2:a omgången jag sprayar nu. Känns bra att ha börjat igen.
    Hoppas det tar sig denna gång, längtar såå
  • Lillan15
    Hej! jag tycker inte att man får några biverkningar av Synarela. Synd i och för sig eftersom man har lättare att tro att det skall funka om man känner något av det. Det enda som är att det smakar hemskt med Synarela. Sprayblödningen lär komma snart, typiskt när jag skall utomlands. Längtar tills det är dags för sprutorna. Då hoppas jag att det känns. Det gjorde det inte förra gången.
    Hörs snart igen
  • Lillan15
    Hej på Er! Åter hemma i Sverige igen. Japp sprayblödningen kom på dag 10 som ett brev på posten. Inga biverkningar, skönt. Börjar med Menopur-sprutor den 2 juni. Längtar... Inga problem att sticka mig själv. Beräknad ÄP V. 24. Hela livet kretsar runt IVF tycker jag. Man lever efter kalendern känns det som. Sköt om Er! Hörs snart igen
    Flingan
  • Lillan15

Jag tar aldrig blodprov före sprutstart. Tar alltid prov dag 5 o 7 efter sprutstart. UL dag 7,8 el. 9. Börjar bli lite nervös nu eftersom förra omgången fick jag avbryta pga väldigt få blåsor, reagerade inte på beh. Fått högdos denna gång.
    En sak till: hur länge blöder ni när ni har sprayblödningen (mensen under beh.)???

Kram på er och lycka till
  • Lillan15

Hej på Er! Var går du Loppi? Jag har som sagt aldrig tagit blodprov innan sprutstart, så jag vet inte om jag är nedreglerad eller ej. Jag känner med dig. Är oxå nervis inför sprutstart på ons. Hoppas på ÄP V. 24. Vill så gärna komma så långt nu. Har väntat såå länge... Ingen som blöder som fan av Synarela sprayen? Har nu blödit 13 dagar, normalt 5 dagar för mig (menstration alltså)(sprayblödning).

• Lillan15

Hallå! Hur går det med sprutan? Vi står lika, jag tar min första i morgon kväll. Vilken dos står du på? Jag skall ta Menopur. Hoppas vi hörs snart igen

• Lillan15

Ja det är konstigt tycker jag oxå. Skall fråga läkaren den 9 juni när jag skall på VUL varför jag inte tar blodprov innan jag börjar spraya. Jag skall sluta med Synarela i morgon bitti. Börjar med Menopur 450 E 1 gång om dagen. Blodprov 7 juni och 9 juni.  

• Lillan15

Ja, då var första sprutan tagen, nu är man riktigt igång... Nu skall vi plussa under sommaren!  

Svar på tråden Spraystart i maj (Synarela)