Spraystart i maj (Synarela)
Hej
Hej
Hej ALLA
JaneD
Var och tog blodprov i dag och det visade att jag INTE var tillräckligt nedreglerad =( har ju sprayat sedan den 11/5
Hej igen
Var och tog nytt blodprov i morse, har gått från 600-200 på 3 dagar..
Tydligen ska man ligga runt 150. Fick först ett samtal hur värdet låg till och sedan skulle min hemorts DR prata med Uppsala. Tog provet kl 08.00 och fick samtalet kl 14.00, tror ni jag kunnat jobba något idag??? (det vart INGET gjort)
Uppsala meddelade att om jag hade en tunn hinna skulle det gå, så jag fick kasta mig i bilen och åka på ett ultraljud.. och svaret vart att jag ska börja med sprutorna i kväll.
Sååå himla skönt.
Äntligen nästa steg!
Hur går det för er andra?
Kram
Vart kommer ni göra era provrörsbebisar?? (om man får fråga)
Tar tagit spruta nr 2 i dag och det går hur bra som helst.
Håller med JaneD, tack för att ni finns.
Toyota, hur stor dos tar du och vad heter medlet?
Själv använder jag Puregon 125E. Ska till läkaren på måndag för koll, får se om man får öka på dosen eftersom jag ligger 1-2 dagar efter i sprutandet...
4 spruta i kväll =)
Vi ska till CvL i Uppsala men har en hemortsläkare i Sthlm.
Det gick bra i dag, svarar tydligen jätte bra på sprutorna så nu måste jag sänka dosen från 125 till 75E i två dagar och sen 50E i en dag för att sedan åka på kotroll på Torsdag.
Hade 15 ägg som låg på 9-12mm.
Så sjukt spännande.
Hoppas man kan ha lite tur nu efter som det började lite skakigt..
Ska bli kul att höra hur det går för er andra. Hoppas vi får följas åt mot ett pluss för oss ALLA!
LS, tuff resa ända från Skåne, men som du skrev så behöver ni ju bara åka 2 ggr.
Vad är PGD??
Toyota, lycka till i morgon.
LS, helt otroligt vad man kan göra nu för tiden, underbart!
Toyota, det kommer gå så bra för dig i morgon, jag håller tummarna för dig.
JaneD, vi ligger sjukt lika, kan det bli ÄP på måndag?
Kram
JaneD: Jag började spruta i torsdags 3/6 men det gick fort så jag fick minska på dosen lite. Är inne på 7,e dagen i dag.
Ska till läkaren i morgon igen för blodprov och UL. När började du med sprutorna?
Puregon fungerar bra för mig, lite orolig att bli överstimullerad bara.