Inlägg från: BigDaddy |Visa alla inlägg
  • BigDaddy

SD - Främlingsfientlighetens ansikte!

JTA skrev 2010-10-26 14:14:35 följande:
    Den här urspårningen påminner mig av något skäl på en (amerikansk) diskussion hösten 2001 om vad man skulle göra med Usama bin Laden när man hittat honom. Ha ihjäl honom kom inte på tal för då blev han martyr. Sätta honom i fängelse skulle bara innebära en massa kidnappningar av amerikaner med krav på frisläppande. Och bara låta honom gå var förstås uteslutet. Lösningen blev att operera om honom till kvinna och sedan sälja honom som fru till någon gubbe i det patriarkaliska afghanska samhället...
    Hahahhaha. Underbart pragmatisk lösning. Så blir det åtminstone en afghansk kvinna över till dig? *skrattar gott*
  • BigDaddy
    StinaFia skrev 2010-10-26 14:23:08 följande:
    isf har ni ju mkt att tillföra Oskyldig
    Hon är vass.
  • BigDaddy
    JTA skrev 2010-10-26 14:16:56 följande:
    Den kontringen är riktigt dålig. De allra flesta män i Sverige är världsbäst på jämlikhet. De allra flesta kvinnor i Afghanistan är förtryckta. Helt ojämförbara storheter.
    BigDaddy skrev 2010-10-26 13:40:47 följande:
    Faktum kvarstår att Sverigedemokraterna är främlingsfientlighetens ansikte.
    Den frågan är väl inte tvistig?
    Nej det var ingen tvistig fråga. Däremot hjälpte den mig att återfå fokus. Det var mycket välbehövligt.
  • BigDaddy
    JTA skrev 2010-10-26 14:17:43 följande:
    Hmm, Usama är inte riktigt representativ för de afghanska kvinnorna. Han (hon) är nämligen arab.
    Ja, vänta lite. Det är många pashtuner som hävdar att de har ett semitiskt ursprung (även om de talar ett indoariskt språk). Du får gärna kolla upp det för att bekräfta. Det blir ändå minst en över till dig.... *skrattar*
  • BigDaddy

"Intima stunder med en transad Sheikh: Jag och bin Ladina" av JTA. Random House Publishers.

Bestseller. Direkt. 

• BigDaddy
    I Blackrose I skrev 2010-10-26 14:36:17 följande:
    I am in chock. Har aldrig uppfattad det som att du kan skoja till det men semestern verkar ha gjort dig gott.
    Med trevliga och vänliga människor finns det alltid plats för skoj.
  • BigDaddy
    StinaFia skrev 2010-10-26 14:46:44 följande:
    jag har mkt plats... Oskyldig
    ...nu när du och rose är här
    Mrs P!!!! Are you trying to seduce me?
  • BigDaddy
    StinaFia skrev 2010-10-26 14:48:10 följande:
    jag försöker aldrig
    Bra, tänkte väl.

Jahaaaa..... men Fru P....Förvånad
  • BigDaddy
    JTA skrev 2010-10-26 14:51:07 följande:
    Porr? En semitisk näsa och tillfredsställande - nu flyttar vi gränserna!
    Det låter som ett namn på ett kapitel i din bok, JTA!
Svar på tråden SD - Främlingsfientlighetens ansikte!