Inlägg från: Namaste72 |Visa alla inlägg
  • Namaste72

Uppföljningsrapport

Men ska verkligen ni skriva den rapporten? Ska inte soc skriva allt? Vår soctant kom hem till oss och sen fick vi se ett utkast på rapporten som vi sen fick översätta. Men det kanske är olika för olika organisationer i Indien?

{ Mamma till världens finaste dotter }
  • Namaste72
    Smulan1973 skrev 2010-04-18 13:12:27 följande:
    Ja vi ska skriva alla 14 rapporter själva förutom nr. 2 som soc ska skriva. Det är därför lite svårt att skriva den första tycker jag när man inte har sett hur rapporterna brukar skrivas. (Och då tänker jag inte på blanketten som bara är att fylla i). Vi får väl se hur det blir. I värsta fall så får jag väl skriva om den om organisationen tycker det blir helt dumt skrivet.
     Aha Vår soctant ska skriva 4 st, och sen tar vi över. Normalt sett skriver väl bara soc 1-2 rapporter, därför måste man kolla med soc innan man adopterar via BFA så att de ställe upp på det.

Om inte FFIA kommer med mer konkreta anvisningar så tycker jag ni bara ska skriva ihop något så får väl de ändra sen...
    Vår är skriven exakt efter mallen, med alla olika delar uppradade efter varandra.
    { Mamma till världens finaste dotter }
Svar på tråden Uppföljningsrapport