Anonym (Jag) skrev 2012-05-05 22:22:01 följande:
Jag igen då.... ;)
I måndags var vi hos min familj och drack lite. Jag är inte bekväm att tala om att jag skiter, så brukar smita iväg diskret om jag nu måste skita när jag är hos dem eller de är hos oss. Så tog vi en promenad då på 2km för att titta på majbrasan. Kände när vi var där att magen började mullra... Sa att nu händer det nog inget mer så ska vi inte gå hem??
Så vi gick. Efter 1 km så började det knipa i magen och jag fick stanna varannan meter och hugga tag i sambons arm och sa åt honom att stanna så att jag fick knipa ihop så det inte skulle läcka typ... Pappa undrade vad som var fel, och jag sa att jag är så förbenat kissnödig! Jamen kissa i skogen då tyckte han.
Näääe det vill jag inte sa jag. Fortsatte gå. Fortsatte stanna. Sa faan jag kommer kissa på mig!
Pappa och plastmamma sa att men sätt dig där i diket då om du inte kan hålla dig!
Och jag sa men... men... FINE jag håller på och skita ner mig!
Och de skrattade xD Pappa sa att "så känns det ibland men det går över! En halv km kvar bara ju, så du kan väl hålla dig!"
Och det lät som om det var flera mil!
Så jag sa att nej, gå före ni, jag måste sätta mig i skogen NU! Sambon skulle gå och hämta papper medan han skrattade åt mig.
Jag sprang in i skogen och satte mig på huk i en lämplig nedförsbacke med ett par träd att hålla i. Sket och torkade mig så gott det gick med löv som låg framför mig. Sambon kom snabbt tillbaka och slängde ett par näsdukar till mig. Så hör vi en hund skälla! Jag tittar mot vägen som jag kan se från mitt skitställe och ser en hund komma springande! Han stannar på vägen och stirrar rakt på mig! Jag blev livrädd och skrek på sambon att han måste tala om ifall det kommer nån, så jag satt där och sket och såg mig omkring, tänkt om ägarna kommer bakom mig på stigen eller nåt??! Torkade mig med näsdukarna och sprang sedan upp till vägen. Tack och lov så kom inte hunden närmare, och ingen ägare syntes heller till.... Jag ropade åt hunden att gå hem och det gjorde han xD
Inte så pinsamt kanske, förutom att jag fick lov att avslöja för pappa och hans sambo att jag har en dålig tarm, och så skräcken över att det kanske skulle komma någon... Blä. XD
Hahahahahaha, kan nästan se det framför mig att nån sitter och bajsar i skogen och så kommer en hund och glor..