• Helpful

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Jag käkade en glass för ett tag sen. Sitter i godan ro här. Hör ett lite längre "pruuut" och inser efter en minut att jag har bajsat på mig!  Sådant som händer men efter en skön dusch så luktar man all världens schampodofter och allt är frid och fröjd!

• Helpful
    Glädje58 skrev 2012-05-17 01:21:58 följande:
    Har du lust att dela med dig vad det var för sorts glass du åt. Man vill ju inte råka ut för samma sak Flört
    Absolut! Den heter: "Häagen-Dazs - Strawberries and cream". Jag misstänker att det är the cream + alla tillsatser som står på baksidan. Trist att det inte görs äkta glass nu för tiden!
  • Helpful
    Helpful skrev 2012-05-17 09:33:49 följande:
    Absolut! Den heter: "Häagen-Dazs - Strawberries and cream". Jag misstänker att det är the cream + alla tillsatser som står på baksidan. Trist att det inte görs äkta glass nu för tiden!
    I tillägg: jag menar att det är synd att dagens "glass" inte är glass (enligt mina kräsna smaklökar) utan det är "en klump socker". Äkta glass ska ju vara så där fluffigt gräddigt svalkande och "glass-god" och inte smaka socker till förbannelse!
  • Helpful
    Anonym skrev 2012-05-30 20:18:37 följande:
    Var hemma hos min kusin, och jag blev akut bajsnödig. Rusar in på toaletten, när jag är klar upptäcker jag att det blivit stopp i toaletten. Får panik - vad fan ska jag göra? Säger det till min mamma, och hon säger det högt till min kusins mamma när vi sitter och fikar, jag sitter såklart bredvid.
    Jag höll på att dö! Pinsamt som satan. 
    Fast om man inte kan använda toaletten kan man sätta/huka sig över papperskorgen (nöden har ingen lag ).
  • Helpful
    Anonym skrev 2012-05-31 06:58:32 följande:
    Som en annan skrev så blev det stopp EFTER jag var klar på toan :P
    Jo då jag har inhämtat detta!
Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat