Inlägg från: skymningsbarn |Visa alla inlägg
  • skymningsbarn

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Anonym (skoterbruden) skrev 2010-10-10 23:14:07 följande:
    För några år sedan var vi ute på fjällen. Hade tagit skoter och satt och solade och grillade korv. Det var bara det att korven fick fart på min mage så jag sa till de andra att jag skulle ta en liten promenad. Inga buskar eller nåt att gömma sig bakom på kalfjället så jag började gå bortåt och hoppas på tur. Kände för varje steg hur paniken började komma och svetten rann. Nä det gick bara inte. Jag hade på mig skoteroverall och drog ner den och sket med pubik lite sådär på håll. Jaja tänkte jag, nöden har ingen lag. Hade fått med mig en servett och torkade bort det värsta. Drog på mig overallen igen och gick tillbaka till kompisarna som naturligtvis hade väldigt roligt åt mig. Det värsta var dock att det stank skit överallt. Fattade ingenting, jag hade ju torkat mig. När jag kommer hem och tar av mig overallen trillar en bajsklump ut på golvet. Då har jag skitit i huvan!!!
    Skrattar så jag gråter!!
  • skymningsbarn
    Körv skrev 2010-10-14 16:36:33 följande:
    Hahaha, vad glad man blev av att läsa här. Jag kan dela med mig av äcklig händelse som inträffade förra året när jag var på festival.

Det var sent på kvällen och jag kände att det var dags att tömma blåsan efter alldeles för många öl. Festivalområdet omgavs av skogar och ängar, och eftersom vårt tält låg närmare skogen än bajamajorna tänkte jag att det skulle vara smidigare att gå ut där och kissa än att ställa sig i lång bajskö och vänta.

Sagt och gjort, jag marscherade vingligt ut i den mörka skogen och letade upp ett (vad jag trodde var) diskret ställe att tömma blåsan på. Jag började kissa men efter en liten stund kände jag att jag nog även skulle kunna lägga en kabel också. Varför inte liksom, var ju ändå åt helvete ute i skogen någonstans.

Satte mig ner och började pressa som aldrig förr. Tryckte och fes av alla krafter. Plötsligt hörde jag röster i närheten. Torkade mig snabbt och var just i färd med att dra upp mina byxor när jag märker att två människor ligger och stirrar in i mitt anus. Jag hade alltså satt mig en halvmeter ifrån ett kärlekspar och tömt tvåan. Generad sprang jag där ifrån det snabbaste jag kunde, med byxorna fortfarande neddragna. Tur att det var mörkt ute, annars hade jag fått åka hem.
    Ja dör av skratt!!
  • skymningsbarn
    Mysgosmys skrev 2010-10-20 22:10:00 följande:
    Ok... jag kan dela med mig av en som jag aldrig trodde att jag skulle berätta!

Jag var hemma hos min nya pojkväns föräldrar, och behövde verkligen gå på toa! Jag var där för andra gången och kände alltså inte dem alls, och jag hade ju som de flesta spelat "fin flicka som inte bajsar", även inför min kille.

Men jag smög in på toan iallafall, och började trycka. Och trycka. Och trycka. Och HERREGUD vad jag var hård i magen! Jag kände att jag fick lov att skynda mig, så jag tog i allt vad jag kunde, kände hur det sprängde i huvudet och så blev allting svart.

Utanför hörde svärfar en duns inifrån toaletten och undrade vad det var, så han knackade på dörren och frågade om allt var ok. När han inte fick nåt svar så blev han orolig, gick till min pojkvän och svärmor och berättade om sin oro. De bestämde sig då för att bryta upp dörren, och vad fick de se? Jo, där låg jag på golvet med arslet i vädret, en korv halvägs ute och en toalettrulle hårt tryckt i handen. Då hade jag svimmat för att jag glömt andas medan jag tryckte!!!

Sååå fruktansvärt pinsamt! Hahaha, gud vad de retas om det än idag! Men det hela slutade ju bra ändå, jag är numera gift med denna pojkvän.... ;) 
    Såå sjukt kul!! Å pinsamt då förstås =)
Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat