Inlägg från: Anonym (monsterkorven) |Visa alla inlägg
  • Anonym (monsterkorven)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Har skrattat gott åt denna tråd i månader nu och för några dagar sedan var jag med om en sak som kanske passar här. Skäms rätt så skapligt över hela händelsen så jag är anonym med passande nick :)

Iaf utspelar sig allt på mitt jobb. En vanlig morgon stämplade jag in för att ha telefontiden som vanligt mha min bärbara telefon. I de flesta fall sitter jag vid datorn för att kunna serva de som ringer snabbast. Till saken hör att jag hade varit lite hård i magen senaste dagarna och inte tömt systemet ordentligt. Kände rätt omgående efter att min telefontid startat att fasen, jag kommer INTE att kunna hålla mig telefontiden ut. Inom några minuter var det så illa att jag trots telefontiden smet in på toaletten med bärbara telefonen med mig. Städerskan i korridoren gjorde stora veckostädet och näst i tur stod toaletten och jag vågade inte vänta och riskera en olycka.
    Väl på toa släpper allt och en jättelik bajskorv blir resultatet. Skönt, bara att spola då... eller?
    Till min fasa upptäckte jag att spolfunktionen inte alls fungerar som den ska och det lilla vatten som rörde sig i systemet inte på långa vägar fick iväg min monsterkorv utan den syntes med all önskvärd tydlighet i botten på toalettstolen. Inte en chans att jag kunde smita ut heller, för städerskan såg mig gå in och nu mest troligt väntade på att få göra toalettstädningen. Panik! Det hela slutade med att jag virade in handen i lager av papper innan jag körde ner handen i toaletten och föste iväg korven medan jag förtvivlat tryckte på spolknappen. När jag drog upp handen insåg jag att pappret inte hållit utan jag haft handen i direktkontakt med bajset. Just som jag som bäst lätt äcklad försökte tvätta handen ringde såklart telefonen för jag hade ju telefontiden en stund till...

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat