Inlägg från: Anonym (bröllopsbajsaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bröllopsbajsaren)

En riktig skitolycka, bokstavligt talat

Min lillebror skulle till att gifta sig, och vi hade några mil till staden där vigseln skulle ske. Vi skulle ta in på hotell och ha gott om tid på oss att göra oss iordning, så när vi kom till staden så slängde vi i oss lite snabbmat och sen checkade vi in på hotellet. Redan då var min mage i uppror, så på en gång när vi kom in på hotellrummet så blev det toaletten för min del. Sen fortsatte det så. 

Tillslut var det så illa att vigseln skulle börja om 20 min, och vi var kvar på hotellet med mig som toksket hela tiden! Vad gör man då? Min bror skulle ju gifta sig???

Ivf så satte vi oss i bilen, men jag känner på en gång att det här kommer gå åt skogen!!

Vi kommer till kyrkan, där vi aldrig varit förut, och jag rusar runt för att hitta en toa. Tillslut måste jag gå in i kyrkan för att hitta någon som kan omgivningen, och där står mamma! Tack och lov! Hon hänvisar mig 2 vån upp, med orden "Vigseln börjar om 5 min". Det var inte lätt att springa 2 vån upp, med festklänning och högklackat och leta efter en toa i en gammal kyrka. Toan visar sig vara en liten variant, där man knappt kan vända sig, men jag satte mig snabbt ner och skiten sprutar ut!! Då ser jag att toalettpappret i princip är slut, det fanns bara några få rutor kvar. Det var bara att gå upp och tvätta av mig med vatten och torka med en gammal äcklig handduk som hängde där. Spolningen funkar naturligtvis inte som den ska, bara halva lasset försvann ned.  Genomsvettig tänker jag att jag iaf är bajsad nu, så jag borde hålla mig till vigseln är över.
    När jag öppnar dörren står min moster där!
    Jag var ärlig och sa: Jag är dålig i magen, så gå in på egen risk.
    Hon bara log och gick in! Stanken måste ju varit förskräcklig! Jag tyckte att jag själv stank också, men jag hade inget annat val än att gå längst fram i kyrkan och sätta mig jämte min familj. Ett par min senare börjar vigseln. 

Så jag var nära att missa min brors bröllop pga rännaskit, men tack och lov så lugnade sig magen efteråt, så jag behövde inte rusa ut från vigseln.
    Men det var sannerligen fel tillfälle att ha diarre! 

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat