Nanniii skrev 2010-05-18 10:12:51 följande:
Dessa satans humörsvängningarna som måånga skriver om :) Min sambo håller på att bli tokig på mig. Jag kan bli sur/ledsen för ingenting och han bara står där som ett frågetecken och vet inte vad han ska göra (stackarn) , då blir jag ännu mer ledsen.
I helgen ska jag till Tyskland, och är supernervös. 3h s båtresa!!!!!!Hoppas hoppas att det inte gungar ;)Kram
Kääns som jag är den enda som inte har några humörsvängningar.... Och det är jag faktiskt mycket glad över. och det verkas att jag är en av dem få som inte oroar sig över fostret... alltså jag har inga hemska tankar, funderingar eller något.... Det kanske är bara bevis att jag är inte rinktigt som dem flesta tjejer. I allting. ( det har jag alltid sagt och fick bekräfftat av min sambo redan från början).
angående båtresan, så jag tror och hoppas att det går bra. Jag kan rekomendera ta en Postafen tablett en timme inan du åker, så du lär nog inte känna av även o båten gungar. Jag var ju jätte nervös innan jag skulle flyga, men det fungerade hur bra som helst. Och då blir ju så att när man landar sa maginnehållet trycks uppåt....
som sagt, ta postafen och ta det lugnt. Sen kanske är bra om du inte håller dig för hungrig heller. Försök äta ett par tuggor var 15 min eller så. Då håller du magen lagom upptagen. Det funkade för mig iaf :)
Lycka till med resa och jag hoppas du har det trevligt i Tyskland.